ďťż
Sweety 21 lutego 22 lutego 12 lutego 24 lutego 29 lutego 18 lutego 11 lutego 28 lutego 20 lutego 26 lutego |
SweetyDyskusja na temat osob urodzonych 25 lutego :Zwraca wielką uwagę na stronę zewnętrzną, nosi maskę konwencjona-lizmu i dopiero przy bliższym obcowaniu można poznać jego prawdziwą naturę. Jego system nerwowy jest niezwykle delikatny i napięty - łatwo ulega podrażnieniu. Niezwykle wrażliwy - skłonny jest do pesymizmu. Zawód jego bywa nieraz podwójny. Potrafi zręcznie dostosowywać się do warunków tak, że w życiu zawodowym osiąga zazwyczaj niezłe rezultaty. Posiada również dobre zdolności czysto teoretyczne jak i praktycz- ne - może więc być doskonałym buchalterem, kierownikiem zakładów, zarządzającym składami, domami, pracownikiem państwowym, jak i uczonym, zagłębiającym się w abstrakcyjnych dociekaniach. Największe powodzenie może jednakże osiągnąć we wszelkich dziedzinach sztuki, do czego okazuje zdolności. Zwłaszcza muzyka wielce go wzrusza. Co mu grozi. Niechaj unika pokusy nagłego wzbogacenia się - gdyż w ten sposób może się wplątać w nieszczęśliwe spekulacje i przygody niefortunne. Powinien zatem zachować ostrożność i dążyć do swego celu spokojnie i metodycznie - przez co uniknie grożących niebezpieczeństw. Jego organizm nie jest zbyt mocny i może podlegać niebezpieczeństwu chorób piersiowych, jak również i chorób krwi. Aby zachować zdrowie i siły - powinien unikać krańcowości i prowadzić życie umiarkowane, bowiem na jego niezwykle wrażliwej naturze wszelkie ekscesy odbijają się natychmiast ujemnie. Jak wychować dziecko urodzone dnia tego. Jest ono dość łakome i lubi się objadać. Toteż wychowawcy zarówno jak i rodzice powinni zwrócić na to uwagę i wcześnie zaszczepiać mu tendencje do umiarkowania i prostego trybu życia. Dziecko takie nie powinno jeść więcej, aniżeli potrzebuje do zaspokojenia głodu. Gdy przyzwyczai się do umiarkowanego i systematycznego trybu życia w dzieciństwie - zachowa to również i w wieku późniejszym. |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! Sweety Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||