ďťż
Sweety
cs-hax.com [ Steam + Non steam ]
SERWER CS 1.6 Ustrzel Head`a *193.143.121.252:27092*
CS-Centers.pl Najlepszy serwer i forum Counter Strika
Reklamacja Servera : http://cs-team-fighters.xaa.pl/
PGC-CS.EU [DM] - najlepszy serwer z modem DeathMatch
Wiewiorek Servers www.cs-ws.pl [AWP/AIM]
::CS-PantaRhei.com:: SIEĆ SERWERÓW ! [FFA], [War3FT] i [TS2]
PGC-CS.EU [ZOMBIE PLAUGE] @ Direktplay.pl
Wiewiorek Servers CS-WS.PL [Jail Break]
www.Cs-Ziebice.pl Zapraszamy do gry!!
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • aptekaviola.keep.pl

  • Sweety

    adjust_crosshair - Zmienia kolor celownika każdorazowo po wpisaniu tej komendy.
    bgmvolume - Wł/wył CD Audio.
    bind - Nadaje klawiszowi funkcję np. bind "klawisz" "komenda"
    changeteam - Zmiana drużyny.
    cl_allowdownload - Ustala czy można sciagać od ciebie pliki kiedy ty grasz.
    cl_observercrosshair - Włacza wyswietlanie celownika w trybie obserwatora.
    cl_hidefrags - Pokazywanie tylko Twoich wyników na tablicy wyników.
    cl_showfps - Pokazuje FPS-y.
    clear - Czysci konsolę.
    hideconsole - Chowa konsolę.
    con_color - Kolor czcionki w konsoli (RGB).
    crosshair - Pokazywanie celownika.
    drawradar - Pokazuje radar.
    hideradar - Wyłancza radar.
    exec - Wczytuje configa np. exec nazwa_configa.cfg
    exit/quit - Wyłancza grę.
    fakelag - Symuluje lagi. Tylko gdy sv_cheats jest uaktywnione.
    fastsprites - Zmienia jakosć dymu z granatów.
    gl_picmip - Zmienia jakosć tekstur w OpenGL.
    gl_playermip - Zmienia jakosć modeli graczy w OpenGL.
    gl_round_down - Zmienia wygładzanie tekstur (tylko dla dopalaczy).
    gl_smoothmodels - Zmienia wygładzanie modeli (tylko dla dopalaczy).
    hisound - Zmienia jakosć dzwięku.
    hud_centerid - Wysietla imiona widzianych graczy na srodku ekranu.
    fps_max - Maksymalna liczba klatek na sekundę.
    hud_fastswitch - Szybkie przełaczanie pomiędzy broniami
    kick - Wykopanie goscia z gry np. kick pełna_nazwa_goscia
    lefthand - Wybór dłoni w której trzymasz broń.
    loadas8bit - Zmniejsza jakosć dzwięku do 8 bitów.
    map - Zaladowanie nowej mapy np. map cs_xxx
    max_shells - Zmienia maksymalna ilosć widocznych łusek.
    max_smokepuffs - Zmienia maksymalna ilosć dymków od uderzeń kul.
    mp_autokick - Wyżuca team kilerów z serwera.
    mp_autoteambalance - Zmienia wyrównywanie ilosci graczy.
    mp_friendlyfire - Ustawia czy można zabijać swoich kolesi z teamu.
    mp_hostagepenalty - Maksymalna ilosć zakładników jaka można zabić.
    mp_limitteams - Ustala o ile można mieć więcej graczy w team-ie od przeciwników.
    mp_logdetail - Zapisuje do pliku logi.
    mp_logmessages - Zapisywanie wszystkich wiadomosci do pliku tekstowego.
    mp_maxrounds - Maksymalna ilosć rund przed automatyczna zmiana mapy.
    mp_roundtime - Ustawia maksymalny czas trwania jednej rundy.
    mp_startmoney - Zmienia sumę pieniędzy przy starcie gry.
    mp_timelimit - Zmienia czas gry.
    mp_tkpunish - Ustawia czy team kilerzy czekaja 1 runde po zabiciu swojego.
    mp_winlimit - Zmienia mapę na następna z mapcycle.txt po osiagnięciu tego limitu.
    record - Nagrywa demo np. record nazwa_dema
    stop - Zatrzymuje nagrywanie dema.
    playdemo - Odgrywa demo np. playdemo nazwa_dema.dem
    r_drawviewmodel x - Pokazywanie broni (x=1 lub 2).
    speak - Mówi wpisane słowo (tylko słowa z pliku pak0.pak w sound/vox).
    sv_cheats - Ustala czy można używać kodów podcza gry.
    sv_gravity - Przyciaganie ziemskie.
    sv_restartround - Restartuje gre.
    writecfg - Zapisuje configa np. writecfg nazwa_configa.cfg
    +attack - pierwszy tryb broni (strzał)
    +attack2 - drugi tryb broni (zoom, załołenie tłumika itp.)
    +back - poruszanie do tyłu
    +duck - kucanie
    +forward - poruszanie do przodu
    +jump - skakanie
    +left - obracanie w lewo
    +mlook - umozliwia rozglądanie się za pomocą myszki
    +moveleft - poruszanie w lewo
    +moveright - poruszanie w prawo
    +reload - przeładowanie trzymanej broni
    +right - obracanie w prawo
    +showscores - pokazuje wyniki graczy i pingi
    +speed - chodzenie (niesłyszalne kroki)
    +use - użycie (np. przycisk, drzwi, zakładnik )
    Alias - [nazwa] "[kom1]" "[kom2]" umożliwia przypisanie kilku komend jednemu klawiszowi
    adjust_crosshair - zmienia kolor celownika
    bgmvolume - wlacza(1) / wylacza(0) muzykę CD-Audio
    bind - [klawisz>] [komenda] przypisuje [klawiszowi] [komendę] (może być też alias)
    buy - otwiera menu kupowania
    buyammo1 - kupuje 1 magazynek do broni głównej (karabiny, snajpy, shotguny itp.)
    fps_lan - ustawia maxymalną ilość fps podczas gry onLAN
    fps_modem - ustawia maxymalną ilość fps podczas gry onLINE
    fps_single - usatwia maxymalną ilość fps podczas gry na singleplayer
    fullinfo - pokazuje informacje o uzytkowniku
    fullserverinfo - pokazuje informacje o serwerze
    gamma - ustawia poziom gammy - 1/2/3
    gl_dither - włącza(1) / wyłącza(0) "dygotanie"
    gl_flipmatrix - włącza(1) / wyłącza(0) specjalną poprawkę celownika, gdy uzywany jest 3DNow! 3Dfx MiniGL
    gl_keeptjunctions - włącza(1) / wyłącza(0) wyświetlanie zalamań między teksturami
    gl_max_size - 256 ustawia maksymalny rozmiar tekstur
    gl_monolights - włącza(1) / wyłącza(0) jednolite źródło światła bez cieni (działa tylko z OpenGL)
    gl_overbright - włącza(1) / wyłącza(0) tryb maksymalnej jasności
    gl_picmip - ustawia jakość renderowania im wyższa wartość tym szybsza gra ale stanowczo gorsza jakość
    cl_playermip - ustawia jakość renderowania modeli graczy - im wyższa wartość tym szybsza gra ale gorsza jakość modeli
    gl_polyoffset - ustawia wyrównywanie wielokatow
    gl_smoothmodels - ustawia wygładzanie modeli - 1-włączony; 0-wyłączony
    gl_spriteblend - włącza(1) / wyłącza(0) mieszanie (łączenie) sprite'ów
    gl_texturemode ustawia tryb renderowania (w porządku od najgorszego do najlepszego)
    gl_zmax 4096 - ustawia maxymalny rozmiar 'Z-Buffer'
    graphheight 64 - ustawia wysokosc "net_graph 1/2/3"
    hideconsole - ukrywa konsole
    hisound - włącza(1) / wyłącza(0) dźwięk wysokiej jakosci (1 - 22kHz, 0 - 11kHz)
    hud_deathnotice_time - 6 ustawia jak długo wiadomość o śmierci widoczna będzie na ekranie
    hud_fastswitch - włącza(1) / wyłącza(0) szybkie przełączanie broni
    hud_saytext_time - ustawia jak długo wiadomosci tekstowe (chat) widoczne będą na ekranie
    max_shells - ustawia maksymalną liczbę łusek naboi wyświetlanych w jednym momencie
    max_smokepuffs - ustawia maksymalną liczbę dymków wyświetlanych w jednym momencie
    menuselect - wybiera daną rzecz z menu
    messagemode - wyświetla wszystkim graczom na serwerze
    messagemode2 - wyświetla jedynie graczom z twojej drużyny
    motd - wyświetla "Wiadomość Dnia" (motd.txt serwera)
    mp_autoteambalance - włącza(1) / wyłącza(0) automatyczne wyrównywanie graczy w drużynie
    mp_buytime - ustawia czas w minutach, w czasie którego gracze mogą kupować
    mp_c4timer - ustawia czas w sekundach, po którym bomba wybucha
    mp_footsteps - włącza(1) / wyłącza(0) dźwięki kroków graczy
    mp_friendlyfire - włącza(1) / wyłącza(0) odnoszenie obrazen od strzałów partnera z drużyny
    mp_hostagepenalty - ustawia liczbę zakładników, których można zabić, zanim gracz zostanie wykopany
    mp_limitteams - ustawia dopuszczalną różnicę liczby graczy między drużynami
    mp_logmessages - umożliwia zapisywanie wiadomości z chatu do osobnego pliku
    mp_maxrounds - ustawia liczbę rund między zmianą map
    mp_roundtime - ustawia czas rundy w minutach
    mp_startmoney - ustawia liczbę pieniędzy dostępnych na początku gry
    mp_timelimit - ustawia czas w minutach między zmianą map
    mp_tkpunish - włącza(1) / wyłącza(0) karanie teamkillerow na początku następnej rundy (śmierć )
    mp_winlimit - ustawia liczbę zwycięstw, po których nastąpi zmianą mapy
    net_graph - włącza / ustawia graficzną formę informacji o połączeniu z serwerem
    net_graphpos - ustawia miejsce wyświetlania net_graph
    net_graphwidth - ustawia odległość wyświetlania net_graph od prawego marginesu ekranu
    net_scale - ustawia skalę wyswietania net_graph 2
    impulse 100 - włącza / wyłącza latarkę
    impulse 201 - spray'uje logo gracza
    invnext - wybiera nastepną dostepną broń
    invprev - wybiera poprzednią dostepną broń
    kick - wykopuje z serwera
    kill - powoduje samobójstwo gracza
    maxplayers - ustawia maksymalną liczbę graczy mogących grać na serwerze
    map - zmienia mapę na serwerze i rozłącza połączonych graczy
    pausable - wlacza(1) / wyłącza(0) możliwość zatrzymania gry przez klienta
    pause - zatrzymuje grę
    ping - wyświetla pingi wszystkich graczy
    playdemo - rozpoczyna odgrywanie dema z (opcjonalnie; 1 - normalna)
    quit - wychodzi z gry bez potwierdzania
    r_decals 250 - maksymalna ilość detali
    r_drawviewmodel - włącza(1) / wyłącza(0) widok modelu broni
    r_dynamic - włącza(1) / wyłącza(0) dynamiczne oświetlenie
    r_fullbright - włącza(1) / wyłącza(0) maksymalną jasność (tylko dla gier lokalnych - LAN)
    r_mirroralpha - włącza(1) / wyłącza(0) refleksyjne (odbijające, odblaskowe) tekstury
    rate - ustawia częstoliwość wymiany danych gracza z serwerem
    radio1 - otwiera menu komend radiowych - radio1
    radio2 - otwiera menu komend radiowych - radio2
    radio3 - otwiera menu komend radiowych r11; radio3
    rcon_password - ustawia rcon
    rcon - wywołuje na serwerze (wcześniej należy podać rcon_password)
    reconnect - ponownie łączy z aktualnym serwerem
    record ropoczyna nagrywanie dema .dem i zapisuje je do Half-Life/cstrike/.dem
    reload - przeładowuje aktualną mapę
    restart - restartuje serwer i czyści listę graczy
    retry - próbuje połączyc się z serwerem do 4 razy
    s_a3d - ustawia "A3D support" wyłacza(0)/włącza(1)
    s_eax - ustawia "EAX support" wyłacza(0)/ włącza (1)
    s_enable_a3d>- ustawia "A3D support" wyłacza(0)/ włącza (1)
    scr_conspeed ustawia szybkość wysuwania się konsoli
    setinfo dm włącza(1) / wyłącza(0) info o mapie
    setinfo _vgui_menus włącza(1) / wyłącza(0) tekstowe menu kupowania (0 - graficzne, z obrazkami )
    setinfo lefthand włącza(1) / wyłącza(0) wyświetlanie broni w lewej ręce
    setinfo _ah włącza(1) / wyłącza(0) auto helpa
    shutdownserver kończy działanie serwera
    sizedown zmniejsza rozmiar ekranu
    sizeup powiększa rozmiar ekranu
    stop zatrzymuje nagrywanie dema
    stopdemo zatrzymuje odgrywanie dema
    sv_gravity ustawia poziom grawitacji
    sv_friction ustawia tarcie podłoża
    sv_maxrate ustawia maksymalną częstotliwość wymiany danych z klientem na serwerze
    sv_skyname ustawia teksturę nieba
    sensitivity ustawia czułość myszki
    timeleft pokazuje czas pozostały do zmiany mapy
    toggleconsole włącza / wyłącza ekran konsoli
    unbind usuwa przypisanie
    unbindall usuwa wszystkie przypisania klawiszy
    vclear czyści historię konsoli
    version wyświetla wersję build'a i datę jego instalacji
    volume - ustawia głośność gry

    zycze milego czytania :D


    +attack - Atakowanie, strzelanie.
    +attack2 - Zoom, burst, zakładanie tłumika.
    +back - Chodzenie do tyłu
    +duck - Kucanie
    +forward - Chodzenie do przodu.
    +jump - Skok.
    +klook - Rozglądanie się poprzez klawisze na klawiaturze.
    +left - Obrót w lewo
    +right - Obrót w prawo
    +lookdown - Patrzenie w dół
    +lookup - Patrzenie w góre
    +mlook - Rozglądanie się przy pomocy myszki.
    +movedown - Poruszanie się w dół. Np. na drabince, w wodzie.
    +moveleft - Chodzenie w lewo
    +moveright - Chodzenie w prawo
    +moveup - Poruszanie się w górę. Np. na drabince, w wodzie.
    +reload - Przeładowanie broni.
    +showscores - Tabela wyników
    +speed - Bieganie.
    +strafe - Poruszanie celownikiem za pomocą klawiatury.
    +use - Używanie, rozbrajanie.
    adjust_crosshair - wpisując tą komendę losowo zmieniasz kolor celownika
    bind - komenda służy do przypisywania funkcji klawiszom.
    changeteam - wybieranie drużyny.
    net_graph - Zależnie od wartości, pokazuje podstawowe informacje: fps, loss, choke itd.
    clear - czyszczenie konsoli
    hideconsole - ukrywanie konsoli
    crosshair - włączenia lub wyłączenie wyświetlania celownika.
    drawradar - włącza/wyłącza radar.
    hideradar - ukrywa radar.
    quit - wyjście z gry.
    exit - wyjście z gry
    fakelag - Przy wartości sc_cheats 1 na serwerze, symuluje lag.
    fastsprites - Zmiana jakości wyświetlanai dymu w granatach dymnych.
    hisound - Ustawienie jakości generowanego dźwięku.
    hud_centerid - Wyświetlanie nicku gracza w środku ekranu.
    fps_max - Ustawienie maksymalnej liczby FPS
    hud_fastswitch - Szybkie przeskakiwanie pomiędzy broniami, bez potrzeby akceptacji myszką.
    kick - wyrzucenie gracza.
    loadas8bit - Zmiana jakości generowanego dźwięku na 8 bit.
    max_shells - Maksymalna wartość wyświetlanych łusek po kulach.
    max_smokepuffs - Maksymalna ilość wyświetlanych dymków w czasie strzelania.
    map - Zmiana mapy.
    record - Nagrywanie dema z naszej gry.
    stop - Wyłączenie nagrywania dema
    playdemo - Odtwarzanie wcześniej nagranego dema.
    viewdemo - Zaawansowany tryb przeglądania dem, ma kilka dodatkowych możliwości.
    reconnect - Ponowne podłączenie do aktualnego serwera.
    retry - Ponowne podłączenie do aktualnego serwera.
    restart - Restart mapy.
    sensitivity - Zmiana czułości myszy.
    serverinfo - Informacje o serwerze.
    snapshot - Tworzenie zrzutu ekranu ( screenshot’a ).
    speak - Mowi wpisane slowo
    sv_cheats - Komenda zezwalająca na oszukiwanie.
    sv_gravity - Zmiana grawitacji an serwerze.
    sv_restartround - Restart rundy.
    writecfg - Zapis configa.
    exec - Wczytywanie pliku konfiguracyjnego .cfg.
    lefthand - Broń w lewej ręce.
    brightness - Nasycenie kolorami.
    buy - Menu kupowania
    buyequip - Menu kupna akcesoriów .
    buyammo1 - Amunicję do karabinów
    buyammo2 - Amunicję do pistoletów
    cancelselect - Anulowanie wybóru.
    vclear - Czyszczenie hostorii konsoli
    cmdlist - Lista dostępnych poleceń
    concolor - Zmiana koloru czcionki w RGB.
    connect - Łączenie z serwerem.
    cvarlist - Lista dostepnych komend
    developer - Odblokowanie fps powyżej 100
    disconnect - Rozłączenie się z serwerem
    drop - Wyrzucenie broni.
    echo - Wyświetlanie wiadomość w konsoli
    gamma - Ustawienie jasności ekranu
    graphheight - Wysokosc net_graph
    hud_saytext_time - Czas wyświetlania wiadomości na czacie
    mpulse 100 - Włącza latarkę
    impulse 201 - Malowanie loga.
    lastinv | wyciąganie dwóch ostatnio używanych broni
    invnext - Następna broń.
    invprev - Poprzednia broń.
    kill - Zabicie siebie.
    lightgamma - Siła światła.
    listdemo - Info o demach.
    motd - Wyświetla zawartość MOTD.
    name - Zmiana nicka.
    nosound - Wyłączenie dźwięku.
    radio1 - Menu radia pierwszego
    radio2 - Menu radia drugiego
    radio3 - Menu radia trzeciego
    playvol - Głośność odtwarzania dema.
    say - Wiadomość na chacie ogólnym
    say_team - Wiadomość do drużyny.
    stopsound - Wyciszenie dźwięków na mapie.
    stopdemo - zatrzymanie odtwarzania dema.
    unbind - Usunięcie bindu
    unbindall - Usunięcie wszystkich bindów.
    volume - Głośność dźwięków gry.
    r_decals 250 - Maksymalna ilość detali
    r_dynamic - Dynamiczne oświetlenie.
    r_drawviewmodel - Ukrywanie broni.
    s_a3d - A3D support.
    s_eax - EAX support.
    s_enable_a3d - A3D support.
    gl_picmip - Ustawienie jakości tekstur w trybie wyświetlania OpenGL
    gl_playermip - Ustawienie jakości modeli w trybie wyświetlania OpenGL
    gl_round_down - Ustawienia wygładzenia tekstur.
    gl_smoothmodels - Ustawienia wygładzenia modeli.
    gl_clear - Ustawienia wizualnej jakości.
    gl_cull - Renderowanie wyłącznie widocznych obiektów.
    gl_dump - Informacje o użyciu karty graf.
    gl_lightholes - Światło w zakamarkach.
    gl_monolights - Widok cieni na mapie.
    gl_overbright - Maksymalna jasność.
    gl_spriteblend - Jkość krwi, zooma itd.
    gl_texturemode - Ustawia typ tekstur.
    mp_autokick - Automatyczne wyrzucanie graczy za zabijanie swoich (TK).
    mp_autoteambalance - Włącza/wyłącza automatyczne wyrównywania graczy
    mp_buytime - Czas w sekundach, w którym możemy kupić broń.
    mp_c4timer - Czas w sekundach, po którym nastąpi wybuch podłożonej bomby.
    mp_chasecam - Tryb trzecioosobowy dla obserwatora.
    mp_decals - Liczba wyświetlanych dziur po kulach..
    mp_fadetoblack - Gdy zginiesz widzisz czarny ekran.
    mp_flashlight - Używania latarki na serwerze.
    mp_footsteps - Włączenie/wyłączenie odgłosu chodzenia na serwerze.
    mp_forcechasecam - Ograniczenie obserwatora do podglądania jedynie własnej drużyny.
    mp_freezetime - Czas w sekundach, w którym po rozpoczęciu rundy nie można się ruszać.
    mp_logdetail - Zapisywanie logów do pliku.
    mp_logmessages - Logowanie wiadomości do pliku tekstowego.
    mp_winlimit - Limit wygranych rund, czyli po osiągnięciu zdefiniowanej przez nas liczby następuje zmiana mapy.
    mp_hostagepenalty - Liczba zabitych zakładników po których zostaniesz wyrzucony z serwera.
    mp_limitteams - Ustala maksymalną przewagę graczy w teamie.
    mp_roundtime - Czas trwania rundy.
    mp_startmoney - Liczba $ na start.
    mp_timelimit - Ustawienie czasu trwania mapy.
    cl_allowdownload - Ustala czy można ściągać od ciebie pliki kiedy ty grasz
    cl_observercrosshair - Wyświetlanie celownika w trybie obserwatora
    cl_hidefrags - Pokazywanie tylko Twoich wyników na tablicy wyników
    cl_showfps - Liczba fps.
    cl_allowdownload - Zezwalanie lub blokowanie ściągania plików z serwera.
    cl_allowupload 0 - Ustawia wysyłanie map, modeli podczas łączenia.
    cl_backspeed 400 - Szybkość cofania gracza
    cl_bob - Poruszanie się broni w czasie biegu.
    cl_bobup - Ruszanie się broni podczas gdy gracz biegnie
    cl_download_ingame - Ściaganie modeli, loga.
    cl_forwardspeed - Prędkość poruszania się gracza.
    cl_messages - Pokazywanie wiadomości serwera.
    cl_pitchdown - Maksymalny kąt widoku w dół.
    cl_pitchspeed - Szybkość zmiany kąta widoku
    cl_pitchup - Maksymalny kąt widoku w góre.
    cl_shownet - Wyświetlanie ilości pakietów sieciowych.
    cl_upspeed - Szybkość wspinania się, wchodzenia gracza
    cl_yawspeed - Szybkość obracania się gracza
    adjust_crosshair - Zmienia kolor celownika każdorazowo po wpisaniu tej komendy.
    bgmvolume - Wł/wył CD Audio.
    bind - Nadaje klawiszowi funkcję np. bind "klawisz" "komenda"
    changeteam - Zmiana drużyny.
    cl_allowdownload - Ustala czy można sciagać od ciebie pliki kiedy ty grasz.
    cl_observercrosshair - Włacza wyswietlanie celownika w trybie obserwatora.
    cl_hidefrags - Pokazywanie tylko Twoich wyników na tablicy wyników.
    cl_showfps - Pokazuje FPS-y.
    clear - Czysci konsolę.
    hideconsole - Chowa konsolę.
    con_color - Kolor czcionki w konsoli (RGB).
    crosshair - Pokazywanie celownika.
    drawradar - Pokazuje radar.
    hideradar - Wyłancza radar.
    exec - Wczytuje configa np. exec nazwa_configa.cfg
    exit/quit - Wyłancza grę.
    fakelag - Symuluje lagi. Tylko gdy sv_cheats jest uaktywnione.
    fastsprites - Zmienia jakosć dymu z granatów.
    gl_picmip - Zmienia jakosć tekstur w OpenGL.
    gl_playermip - Zmienia jakosć modeli graczy w OpenGL.
    gl_round_down - Zmienia wygładzanie tekstur (tylko dla dopalaczy).
    gl_smoothmodels - Zmienia wygładzanie modeli (tylko dla dopalaczy).
    hisound - Zmienia jakosć dzwięku.
    hud_centerid - Wysietla imiona widzianych graczy na srodku ekranu.
    fps_max - Maksymalna liczba klatek na sekundę.
    hud_fastswitch - Szybkie przełaczanie pomiędzy broniami
    kick - Wykopanie goscia z gry np. kick pełna_nazwa_goscia
    lefthand - Wybór dłoni w której trzymasz broń.
    loadas8bit - Zmniejsza jakosć dzwięku do 8 bitów.
    map - Zaladowanie nowej mapy np. map cs_xxx
    max_shells - Zmienia maksymalna ilosć widocznych łusek.
    max_smokepuffs - Zmienia maksymalna ilosć dymków od uderzeń kul.
    mp_autokick - Wyżuca team kilerów z serwera.
    mp_autoteambalance - Zmienia wyrównywanie ilosci graczy.
    mp_buytime - Okresla czas na kupno broni od rozpoczęcia rundy.
    mp_c4timer - Czas od podłożenia do wybuchu bomby.
    mp_chasecam - Używanie tylko trybu trzecioosobowego w trybie obserwatora.
    mp_decals - Maksymalna ilosć wyswietlanych dziur po kulach.
    mp_fadetoblack - Ekran zaciemnia się kiedy gracz umiera.
    mp_flashlight - Zezwolenie na używanie latarki
    mp_footsteps - Ustawia słyszenie kroków lub nie.
    mp_forcechasecam - Ogranicza tryb obserwatora tylko do własnej drużyny.
    mp_freezetime - Czas na poczatku rundy podczas którego można tylko kupować.
    mp_friendlyfire - Ustawia czy można zabijać swoich kolesi z teamu.
    mp_hostagepenalty - Maksymalna ilosć zakładników jaka można zabić.
    mp_limitteams - Ustala o ile można mieć więcej graczy w team-ie od przeciwników.
    mp_logdetail - Zapisuje do pliku logi.
    mp_logmessages - Zapisywanie wszystkich wiadomosci do pliku tekstowego.
    mp_maxrounds - Maksymalna ilosć rund przed automatyczna zmiana mapy.
    mp_roundtime - Ustawia maksymalny czas trwania jednej rundy.
    mp_startmoney - Zmienia sumę pieniędzy przy starcie gry.
    mp_timelimit - Zmienia czas gry.
    mp_tkpunish - Ustawia czy team kilerzy czekaja 1 runde po zabiciu swojego.
    mp_winlimit - Zmienia mapę na następna z mapcycle.txt po osiagnięciu tego limitu.
    record - Nagrywa demo np. record nazwa_dema
    stop - Zatrzymuje nagrywanie dema.
    playdemo - Odgrywa demo np. playdemo nazwa_dema.dem
    r_drawviewmodel x - Pokazywanie broni (x=1 lub 2).
    reconnect/retry - Prubuje ponownie podłaczyć się do serwera.
    restart - Restartuje mapę.
    sensitivity - Czułosć myszki.
    serverinfo - Pokazuje informacje o serwerze.
    snapshot - Robi screenshota.
    speak - Mówi wpisane słowo (tylko słowa z pliku pak0.pak w sound/vox).
    sv_cheats - Ustala czy można używać kodów podcza gry.
    sv_gravity - Przyciaganie ziemskie.
    sv_restartround - Restartuje gre.
    writecfg - Zapisuje configa np. writecfg nazwa_configa.cfg
    +attack | strzelanie
    +attack2 | specjalna funkcja - zoom, burst fire
    +back | cofanie
    +duck | kucanie
    +forward | poruszanie się do przodu
    +jump | skakanie
    +klook | umożliwia rozglądanie się wokoło za pomocą klawiatury
    +left | skręcanie w lewo
    +lookdown | patrzenie w dół
    +lookup | patrzenie w góre
    +mlook | umożliwia rozglądanie się wokoło za pomocą myszki
    +movedown | poruszanie się w dół - po drabinie, pływanie w dól pod wodą
    +moveleft | chodzenie w lewo
    +moveright | chodzenie w prawo
    +moveup | poruszanie się w góre - wchodzenie po drabinie, pływanie w góre pod wodą
    +reload | przeładowanie broni
    +right | skręcanie w prawo
    +showscores | wyświetlenie tabeli wyników
    +speed | chodzenie
    +strafe | blokuje możliwość poruszania celownikiem za pomocą klawiatury i myszki
    +use | używanie przedmiotów, otwieranie drzwi
    adjust_crosshair | zmiana koloru celownika
    ambient_fade 100 | ustawia dystans, w którym dźwięki sie oddalają [?]
    ambient_level 0.300 | ustawia poziom dźwięku dla "ambient sounds"
    brightness 1 | ustawia jasność - 1/2/3
    buy | otwiera menu kupowania
    buyequip | otwiera menu kupowania akcesoriów - granaty, kamizelka
    buyammo1 | kupuje amunicję do karabinów
    buyammo2 | kupuje amunicję do pistoletów
    cancelselect | anuluje wybór
    chooseteam | otwiera menu wyboru drużyny
    cl_allowdownload 0 | ustawia ściaganie map, modeli podczas łączenia z serwerem - 1-włączone; 0-wyłączone
    cl_allowupload 0 | ustawia uploadowanie map, modeli podczas łączenia z serwerem - 1-włączone; 0-wyłączone
    cl_backspeed 400 | ustawia szybkość cofania gracza
    cl_bob 0.01 | odpowiada za ruszanie się broni podczas gdy gracz biegnie
    cl_bobup 0.5 | odpowiada za ruszanie się broni podczas gdy gracz biegnie
    cl_download_ingame 0 | ustawia ściaganie modeli, logo podczas grania
    cl_forwardspeed 400 | ustawia szybkość poruszania się gracza
    cl_hidefrags | ukrywa widok zdobytych własnych fragów na hud'zie - 1-ukrywa; 0-pokazuje
    cl_himodels | ustawia lepszy wygląd modeli - 1-włączony; 0-wyłączony
    cl_messages | pokazuje wiadomości serwera
    cl_observercrosshair | ustawia widok celownika podczas gdy jesteśmy na spektatorze - 1-włącza; 0-wyłącza
    cl_pitchdown | ustawia maksymalny kąt widoku w dół - domyślny 89
    cl_pitchspeed 225 | ustawia szybkość zmiany kąta widoku
    cl_pitchup | ustawia makxymalny kąt widoku w góre - domyślny 89
    cl_showfps 1 | włącza widok ilości fps w lewym górnym rogu ekranu - 0-wyłącza
    cl_shownet | ustawia widok ilości pakietów sieciowych [?] - 1-włącza; 0-wyłącza
    cl_slist 10 | ustawia ilość wyświetlanych serwerów na liście serwerów
    cl_solid_players 1 | włącza stały widok modeli graczy - 0-wyłącza
    cl_upspeed 320 | ustawia szybkość wspinania się, wchodzenia gracza
    cl_waterdist 4 | ustawia podwodny dystans [?]
    cl_yawspeed 210 | ustawia szybkość obracania się gracza
    vclear | czyści historię konsoli
    cmdlist | wyświetla listę dostępnych poleceń
    concolor "XXX XXX XXX" | zmienia kolor czcionki
    connect 1.1.1.1:1111 | komenda łączy nas z wybranym serwerem
    cvarlist | wyświetla listę dostepnych komend
    developer 1 | pozwala na odblokowanie fps powyżej 100
    disconnect | przerywa połączenie z serwerem
    drawradar | pokazuje radar
    hideradar | ukrywa radar
    drop | wyrzuca broń, bombę
    echo "message" | wyświetla wiadomość w konsoli
    nableconsole | umożliwia wyświetlanie konsoli
    escape | anuluje wybór, wychodzi z menu gry
    exec | otwiera pliki *.cfg lub *.rc
    exit | wychodzi z gry
    fakelag 0 | symuluje lagi, im większa wartość tym większe lagi
    fakeloss 0 | symuluje loss, im większa wartość tym większy loss
    fastsprites | ustawia gęstość/jakość dymu - 0/1/2/3 - domyślne - 2 // więcej TUTAJ: [Musisz być zalogowany aby zobaczyć linkiKliknij tutaj aby przejść do rejestracji]
    fps_lan | ustawia maxymalną ilość fps podczas gry onLAN


    fps_modem | ustawia maxymalną ilość fps podczas gry onLINE
    fps_single | usatwia maxymalną ilość fps podczas gry na singleplayer
    fullinfo | pokazuje informacje o uzytkowniku
    fullserverinfo | pokazuje informacje o serwerze
    gamma 3 | ustawia poziom gammy - 1/2/3
    gl_clear | ustawia wizualną jakość 0/1
    gl_cull | renderuje tylko widoczne obiekty - 1-włączone; 0-wyłączone
    gl_dump | wyświetla informacje o użyciu/pracy karty graficznej
    gl_lightholes | włącza światło w zakamarkach [?] - 1-włącza; 0-wyłącza
    gl_max_size | ustawia maxymalny rozmiar textury 128/256/512/1024 ? (256/512)
    gl_monolights | ustawia widok cieni na mapie - 1-włączony; 0-wyłączony
    gl_overbright | ustawia maksimum jasności [?] - 1-włączony; 0-wyłączony
    gl_picmip | ustawia jakość renderingu map - im wyższa wartość tym szybsza gra ale stanowczo gorsza jakość
    gl_playermip | ustawia jakość renderingu graczy - im wyższa wartość tym szybsza gra ale gorsza jakość modeli
    gl_smoothmodels | ustawia wygładzanie modeli - 1-włączony; 0-wyłączony
    gl_spriteblend | ustawia jakość krwi/zooma + cos tam jeszcze ze spritami :p - 1-włączony; 2-wyłączony
    gl_texturemode [type] | ustawia typ textur: gl_nearest_mipmap_nearest, gl_linear_mipmap_nearest, gl_nearest_mipmap_linear, gl_linear_mipmap_linear
    gl_zmax 4096 | ustawia maxymalny rozmiar 'Z-Buffer' ?
    graphheight 64 | ustawia wysokosc "net_graph 1/2/3"
    hideconsole | ukrywa konsole
    hisound 1 | włącza najlepszą jakość dźwięku - 1=22kHz, 0=11kHz
    hud_centerid | wyświetla imiona graczy przy celowniku - 1-włączony; 2-wyłączony
    hud_fastswitch | ustawia szybką zmiane broni 1/0
    hud_saytext_time 5 | ustawia czas wyświetlania wiadomości na czacie
    mpulse 100 | włącza latarkę
    impulse 201 | robi logo
    lastinv | wyciąganie dwóch ostatnio używanych broni
    invnext | wybiera następną broń na hud'zie
    invprev | wybiera poprzednią broń na hud'zie
    kill | samobójstwo
    lightgamma 2.5 | ustawia siłę światła [?]
    listdemo | info o demach?
    m_filter | ustawia filtr myszy - 1-włączony; 0-wyłączony
    max_shells X | ilość łusek
    max_smokepuffs X | gęstość dymu - domyślnie 120
    menuselect X | wybiera pozycje z menu
    messagemode "message" | wiadomość do wszystkich na serwie
    messagemode2 "message" | wiadomość do graczy z drużyny
    motd | wyświetla "message of the day"
    name "name" | ustawia nazwe gracza
    net_graph | włącza widok fps 0/1/2/3
    nosound | ustawia dźwięk - 1-włączony; 2-wyłączony
    playdemo | odtwarza demo
    playvol 9 | ustawia głośność dźwięków odtwarzanego dema
    quit | wychodzi z gry
    r_decals 250 | maksymalna ilość detali
    r_drawviewmodel 0 | wyłącza widok modeli broni - 1-włącza
    r_dynamic | ustawia dynamiczne oświetlenie 0/1
    radio1 | otwiera menu radia pierwszego
    radio2 | otwiera menu radia drugiego
    radio3 | otwiera menu radia trzeciego
    reconnect | reconnect
    record nazwa_dema | nagrywa demo
    retry | ponowne połączenie do serwera
    s_a3d | ustawia "A3D support" 0/1
    s_eax | ustawia "EAX support" 0/1
    s_enable_a3d | ustawia "A3D support" 0/1
    say "message" | wysyła wiadomosc do kazdego na serwie
    say_team "message" | wysyła wiadomosc do kazdego z druzyny
    snapshot | robi zdjęcie z gry
    sensitivity | sensitivity
    serverinfo | wyświetla informacje o serwerze
    stopsound | wycisza dźwięki na mapie
    stopdemo | zatrzymuje odtwarzane demo
    stop | kończy nagrywać demo
    unbind | usuwa bind
    unbindall | usuwa wszystkie bindy
    volume | ustawia głośność gry
    weapon_ | wyjmuję sprzęt: glock18/usp/deagle/p228/elite/fiveseven / mp5navy/p90/tmp/mac10/ump45 / ak47/sg552/m4a1/aug / m3/xm1014 / scout/awp/g3sg1/sg550 / m249 / c4/knife / flashbang/hegrenade/smokegrenade
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nea111.keep.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! Sweety Design by SZABLONY.maniak.pl.