ďťż
Sweety cs-hax.com [ Steam + Non steam ] SERWER CS 1.6 Ustrzel Head`a *193.143.121.252:27092* CS-Centers.pl Najlepszy serwer i forum Counter Strika Reklamacja Servera : http://cs-team-fighters.xaa.pl/ PGC-CS.EU [DM] - najlepszy serwer z modem DeathMatch Wiewiorek Servers www.cs-ws.pl [AWP/AIM] ::CS-PantaRhei.com:: SIEĆ SERWERÓW ! [FFA], [War3FT] i [TS2] PGC-CS.EU [ZOMBIE PLAUGE] @ Direktplay.pl Wiewiorek Servers CS-WS.PL [Jail Break] www.Cs-Ziebice.pl Zapraszamy do gry!! |
Sweetyadjust_crosshair - Zmienia kolor celownika każdorazowo po wpisaniu tej komendy.bgmvolume - Wł/wył CD Audio. bind - Nadaje klawiszowi funkcję np. bind "klawisz" "komenda" changeteam - Zmiana drużyny. cl_allowdownload - Ustala czy można sciagać od ciebie pliki kiedy ty grasz. cl_observercrosshair - Włacza wyswietlanie celownika w trybie obserwatora. cl_hidefrags - Pokazywanie tylko Twoich wyników na tablicy wyników. cl_showfps - Pokazuje FPS-y. clear - Czysci konsolę. hideconsole - Chowa konsolę. con_color - Kolor czcionki w konsoli (RGB). crosshair - Pokazywanie celownika. drawradar - Pokazuje radar. hideradar - Wyłancza radar. exec - Wczytuje configa np. exec nazwa_configa.cfg exit/quit - Wyłancza grę. fakelag - Symuluje lagi. Tylko gdy sv_cheats jest uaktywnione. fastsprites - Zmienia jakosć dymu z granatów. gl_picmip - Zmienia jakosć tekstur w OpenGL. gl_playermip - Zmienia jakosć modeli graczy w OpenGL. gl_round_down - Zmienia wygładzanie tekstur (tylko dla dopalaczy). gl_smoothmodels - Zmienia wygładzanie modeli (tylko dla dopalaczy). hisound - Zmienia jakosć dzwięku. hud_centerid - Wysietla imiona widzianych graczy na srodku ekranu. fps_max - Maksymalna liczba klatek na sekundę. hud_fastswitch - Szybkie przełaczanie pomiędzy broniami kick - Wykopanie goscia z gry np. kick pełna_nazwa_goscia lefthand - Wybór dłoni w której trzymasz broń. loadas8bit - Zmniejsza jakosć dzwięku do 8 bitów. map - Zaladowanie nowej mapy np. map cs_xxx max_shells - Zmienia maksymalna ilosć widocznych łusek. max_smokepuffs - Zmienia maksymalna ilosć dymków od uderzeń kul. mp_autokick - Wyżuca team kilerów z serwera. mp_autoteambalance - Zmienia wyrównywanie ilosci graczy. mp_friendlyfire - Ustawia czy można zabijać swoich kolesi z teamu. mp_hostagepenalty - Maksymalna ilosć zakładników jaka można zabić. mp_limitteams - Ustala o ile można mieć więcej graczy w team-ie od przeciwników. mp_logdetail - Zapisuje do pliku logi. mp_logmessages - Zapisywanie wszystkich wiadomosci do pliku tekstowego. mp_maxrounds - Maksymalna ilosć rund przed automatyczna zmiana mapy. mp_roundtime - Ustawia maksymalny czas trwania jednej rundy. mp_startmoney - Zmienia sumę pieniędzy przy starcie gry. mp_timelimit - Zmienia czas gry. mp_tkpunish - Ustawia czy team kilerzy czekaja 1 runde po zabiciu swojego. mp_winlimit - Zmienia mapę na następna z mapcycle.txt po osiagnięciu tego limitu. record - Nagrywa demo np. record nazwa_dema stop - Zatrzymuje nagrywanie dema. playdemo - Odgrywa demo np. playdemo nazwa_dema.dem r_drawviewmodel x - Pokazywanie broni (x=1 lub 2). speak - Mówi wpisane słowo (tylko słowa z pliku pak0.pak w sound/vox). sv_cheats - Ustala czy można używać kodów podcza gry. sv_gravity - Przyciaganie ziemskie. sv_restartround - Restartuje gre. writecfg - Zapisuje configa np. writecfg nazwa_configa.cfg +attack - pierwszy tryb broni (strzał) +attack2 - drugi tryb broni (zoom, załołenie tłumika itp.) +back - poruszanie do tyłu +duck - kucanie +forward - poruszanie do przodu +jump - skakanie +left - obracanie w lewo +mlook - umozliwia rozglądanie się za pomocą myszki +moveleft - poruszanie w lewo +moveright - poruszanie w prawo +reload - przeładowanie trzymanej broni +right - obracanie w prawo +showscores - pokazuje wyniki graczy i pingi +speed - chodzenie (niesłyszalne kroki) +use - użycie (np. przycisk, drzwi, zakładnik ) Alias - [nazwa] "[kom1]" "[kom2]" umożliwia przypisanie kilku komend jednemu klawiszowi adjust_crosshair - zmienia kolor celownika bgmvolume - wlacza(1) / wylacza(0) muzykę CD-Audio bind - [klawisz>] [komenda] przypisuje [klawiszowi] [komendę] (może być też alias) buy - otwiera menu kupowania buyammo1 - kupuje 1 magazynek do broni głównej (karabiny, snajpy, shotguny itp.) fps_lan - ustawia maxymalną ilość fps podczas gry onLAN fps_modem - ustawia maxymalną ilość fps podczas gry onLINE fps_single - usatwia maxymalną ilość fps podczas gry na singleplayer fullinfo - pokazuje informacje o uzytkowniku fullserverinfo - pokazuje informacje o serwerze gamma - ustawia poziom gammy - 1/2/3 gl_dither - włącza(1) / wyłącza(0) "dygotanie" gl_flipmatrix - włącza(1) / wyłącza(0) specjalną poprawkę celownika, gdy uzywany jest 3DNow! 3Dfx MiniGL gl_keeptjunctions - włącza(1) / wyłącza(0) wyświetlanie zalamań między teksturami gl_max_size - 256 ustawia maksymalny rozmiar tekstur gl_monolights - włącza(1) / wyłącza(0) jednolite źródło światła bez cieni (działa tylko z OpenGL) gl_overbright - włącza(1) / wyłącza(0) tryb maksymalnej jasności gl_picmip - ustawia jakość renderowania im wyższa wartość tym szybsza gra ale stanowczo gorsza jakość cl_playermip - ustawia jakość renderowania modeli graczy - im wyższa wartość tym szybsza gra ale gorsza jakość modeli gl_polyoffset - ustawia wyrównywanie wielokatow gl_smoothmodels - ustawia wygładzanie modeli - 1-włączony; 0-wyłączony gl_spriteblend - włącza(1) / wyłącza(0) mieszanie (łączenie) sprite'ów gl_texturemode ustawia tryb renderowania (w porządku od najgorszego do najlepszego) gl_zmax 4096 - ustawia maxymalny rozmiar 'Z-Buffer' graphheight 64 - ustawia wysokosc "net_graph 1/2/3" hideconsole - ukrywa konsole hisound - włącza(1) / wyłącza(0) dźwięk wysokiej jakosci (1 - 22kHz, 0 - 11kHz) hud_deathnotice_time - 6 ustawia jak długo wiadomość o śmierci widoczna będzie na ekranie hud_fastswitch - włącza(1) / wyłącza(0) szybkie przełączanie broni hud_saytext_time - ustawia jak długo wiadomosci tekstowe (chat) widoczne będą na ekranie max_shells - ustawia maksymalną liczbę łusek naboi wyświetlanych w jednym momencie max_smokepuffs - ustawia maksymalną liczbę dymków wyświetlanych w jednym momencie menuselect - wybiera daną rzecz z menu messagemode - wyświetla wszystkim graczom na serwerze messagemode2 - wyświetla jedynie graczom z twojej drużyny motd - wyświetla "Wiadomość Dnia" (motd.txt serwera) mp_autoteambalance - włącza(1) / wyłącza(0) automatyczne wyrównywanie graczy w drużynie mp_buytime - ustawia czas w minutach, w czasie którego gracze mogą kupować mp_c4timer - ustawia czas w sekundach, po którym bomba wybucha mp_footsteps - włącza(1) / wyłącza(0) dźwięki kroków graczy mp_friendlyfire - włącza(1) / wyłącza(0) odnoszenie obrazen od strzałów partnera z drużyny mp_hostagepenalty - ustawia liczbę zakładników, których można zabić, zanim gracz zostanie wykopany mp_limitteams - ustawia dopuszczalną różnicę liczby graczy między drużynami mp_logmessages - umożliwia zapisywanie wiadomości z chatu do osobnego pliku mp_maxrounds - ustawia liczbę rund między zmianą map mp_roundtime - ustawia czas rundy w minutach mp_startmoney - ustawia liczbę pieniędzy dostępnych na początku gry mp_timelimit - ustawia czas w minutach między zmianą map mp_tkpunish - włącza(1) / wyłącza(0) karanie teamkillerow na początku następnej rundy (śmierć ) mp_winlimit - ustawia liczbę zwycięstw, po których nastąpi zmianą mapy net_graph - włącza / ustawia graficzną formę informacji o połączeniu z serwerem net_graphpos - ustawia miejsce wyświetlania net_graph net_graphwidth - ustawia odległość wyświetlania net_graph od prawego marginesu ekranu net_scale - ustawia skalę wyswietania net_graph 2 impulse 100 - włącza / wyłącza latarkę impulse 201 - spray'uje logo gracza invnext - wybiera nastepną dostepną broń invprev - wybiera poprzednią dostepną broń kick - wykopuje z serwera kill - powoduje samobójstwo gracza maxplayers - ustawia maksymalną liczbę graczy mogących grać na serwerze map - zmienia mapę na serwerze i rozłącza połączonych graczy pausable - wlacza(1) / wyłącza(0) możliwość zatrzymania gry przez klienta pause - zatrzymuje grę ping - wyświetla pingi wszystkich graczy playdemo - rozpoczyna odgrywanie dema z (opcjonalnie; 1 - normalna) quit - wychodzi z gry bez potwierdzania r_decals 250 - maksymalna ilość detali r_drawviewmodel - włącza(1) / wyłącza(0) widok modelu broni r_dynamic - włącza(1) / wyłącza(0) dynamiczne oświetlenie r_fullbright - włącza(1) / wyłącza(0) maksymalną jasność (tylko dla gier lokalnych - LAN) r_mirroralpha - włącza(1) / wyłącza(0) refleksyjne (odbijające, odblaskowe) tekstury rate - ustawia częstoliwość wymiany danych gracza z serwerem radio1 - otwiera menu komend radiowych - radio1 radio2 - otwiera menu komend radiowych - radio2 radio3 - otwiera menu komend radiowych r11; radio3 rcon_password - ustawia rcon rcon - wywołuje na serwerze (wcześniej należy podać rcon_password) reconnect - ponownie łączy z aktualnym serwerem record ropoczyna nagrywanie dema .dem i zapisuje je do Half-Life/cstrike/.dem reload - przeładowuje aktualną mapę restart - restartuje serwer i czyści listę graczy retry - próbuje połączyc się z serwerem do 4 razy s_a3d - ustawia "A3D support" wyłacza(0)/włącza(1) s_eax - ustawia "EAX support" wyłacza(0)/ włącza (1) s_enable_a3d>- ustawia "A3D support" wyłacza(0)/ włącza (1) scr_conspeed ustawia szybkość wysuwania się konsoli setinfo dm włącza(1) / wyłącza(0) info o mapie setinfo _vgui_menus włącza(1) / wyłącza(0) tekstowe menu kupowania (0 - graficzne, z obrazkami ) setinfo lefthand włącza(1) / wyłącza(0) wyświetlanie broni w lewej ręce setinfo _ah włącza(1) / wyłącza(0) auto helpa shutdownserver kończy działanie serwera sizedown zmniejsza rozmiar ekranu sizeup powiększa rozmiar ekranu stop zatrzymuje nagrywanie dema stopdemo zatrzymuje odgrywanie dema sv_gravity ustawia poziom grawitacji sv_friction ustawia tarcie podłoża sv_maxrate ustawia maksymalną częstotliwość wymiany danych z klientem na serwerze sv_skyname ustawia teksturę nieba sensitivity ustawia czułość myszki timeleft pokazuje czas pozostały do zmiany mapy toggleconsole włącza / wyłącza ekran konsoli unbind usuwa przypisanie unbindall usuwa wszystkie przypisania klawiszy vclear czyści historię konsoli version wyświetla wersję build'a i datę jego instalacji volume - ustawia głośność gry zycze milego czytania :D +attack - Atakowanie, strzelanie. +attack2 - Zoom, burst, zakładanie tłumika. +back - Chodzenie do tyłu +duck - Kucanie +forward - Chodzenie do przodu. +jump - Skok. +klook - Rozglądanie się poprzez klawisze na klawiaturze. +left - Obrót w lewo +right - Obrót w prawo +lookdown - Patrzenie w dół +lookup - Patrzenie w góre +mlook - Rozglądanie się przy pomocy myszki. +movedown - Poruszanie się w dół. Np. na drabince, w wodzie. +moveleft - Chodzenie w lewo +moveright - Chodzenie w prawo +moveup - Poruszanie się w górę. Np. na drabince, w wodzie. +reload - Przeładowanie broni. +showscores - Tabela wyników +speed - Bieganie. +strafe - Poruszanie celownikiem za pomocą klawiatury. +use - Używanie, rozbrajanie. adjust_crosshair - wpisując tą komendę losowo zmieniasz kolor celownika bind - komenda służy do przypisywania funkcji klawiszom. changeteam - wybieranie drużyny. net_graph - Zależnie od wartości, pokazuje podstawowe informacje: fps, loss, choke itd. clear - czyszczenie konsoli hideconsole - ukrywanie konsoli crosshair - włączenia lub wyłączenie wyświetlania celownika. drawradar - włącza/wyłącza radar. hideradar - ukrywa radar. quit - wyjście z gry. exit - wyjście z gry fakelag - Przy wartości sc_cheats 1 na serwerze, symuluje lag. fastsprites - Zmiana jakości wyświetlanai dymu w granatach dymnych. hisound - Ustawienie jakości generowanego dźwięku. hud_centerid - Wyświetlanie nicku gracza w środku ekranu. fps_max - Ustawienie maksymalnej liczby FPS hud_fastswitch - Szybkie przeskakiwanie pomiędzy broniami, bez potrzeby akceptacji myszką. kick - wyrzucenie gracza. loadas8bit - Zmiana jakości generowanego dźwięku na 8 bit. max_shells - Maksymalna wartość wyświetlanych łusek po kulach. max_smokepuffs - Maksymalna ilość wyświetlanych dymków w czasie strzelania. map - Zmiana mapy. record - Nagrywanie dema z naszej gry. stop - Wyłączenie nagrywania dema playdemo - Odtwarzanie wcześniej nagranego dema. viewdemo - Zaawansowany tryb przeglądania dem, ma kilka dodatkowych możliwości. reconnect - Ponowne podłączenie do aktualnego serwera. retry - Ponowne podłączenie do aktualnego serwera. restart - Restart mapy. sensitivity - Zmiana czułości myszy. serverinfo - Informacje o serwerze. snapshot - Tworzenie zrzutu ekranu ( screenshot’a ). speak - Mowi wpisane slowo sv_cheats - Komenda zezwalająca na oszukiwanie. sv_gravity - Zmiana grawitacji an serwerze. sv_restartround - Restart rundy. writecfg - Zapis configa. exec - Wczytywanie pliku konfiguracyjnego .cfg. lefthand - Broń w lewej ręce. brightness - Nasycenie kolorami. buy - Menu kupowania buyequip - Menu kupna akcesoriów . buyammo1 - Amunicję do karabinów buyammo2 - Amunicję do pistoletów cancelselect - Anulowanie wybóru. vclear - Czyszczenie hostorii konsoli cmdlist - Lista dostępnych poleceń concolor - Zmiana koloru czcionki w RGB. connect - Łączenie z serwerem. cvarlist - Lista dostepnych komend developer - Odblokowanie fps powyżej 100 disconnect - Rozłączenie się z serwerem drop - Wyrzucenie broni. echo - Wyświetlanie wiadomość w konsoli gamma - Ustawienie jasności ekranu graphheight - Wysokosc net_graph hud_saytext_time - Czas wyświetlania wiadomości na czacie mpulse 100 - Włącza latarkę impulse 201 - Malowanie loga. lastinv | wyciąganie dwóch ostatnio używanych broni invnext - Następna broń. invprev - Poprzednia broń. kill - Zabicie siebie. lightgamma - Siła światła. listdemo - Info o demach. motd - Wyświetla zawartość MOTD. name - Zmiana nicka. nosound - Wyłączenie dźwięku. radio1 - Menu radia pierwszego radio2 - Menu radia drugiego radio3 - Menu radia trzeciego playvol - Głośność odtwarzania dema. say - Wiadomość na chacie ogólnym say_team - Wiadomość do drużyny. stopsound - Wyciszenie dźwięków na mapie. stopdemo - zatrzymanie odtwarzania dema. unbind - Usunięcie bindu unbindall - Usunięcie wszystkich bindów. volume - Głośność dźwięków gry. r_decals 250 - Maksymalna ilość detali r_dynamic - Dynamiczne oświetlenie. r_drawviewmodel - Ukrywanie broni. s_a3d - A3D support. s_eax - EAX support. s_enable_a3d - A3D support. gl_picmip - Ustawienie jakości tekstur w trybie wyświetlania OpenGL gl_playermip - Ustawienie jakości modeli w trybie wyświetlania OpenGL gl_round_down - Ustawienia wygładzenia tekstur. gl_smoothmodels - Ustawienia wygładzenia modeli. gl_clear - Ustawienia wizualnej jakości. gl_cull - Renderowanie wyłącznie widocznych obiektów. gl_dump - Informacje o użyciu karty graf. gl_lightholes - Światło w zakamarkach. gl_monolights - Widok cieni na mapie. gl_overbright - Maksymalna jasność. gl_spriteblend - Jkość krwi, zooma itd. gl_texturemode - Ustawia typ tekstur. mp_autokick - Automatyczne wyrzucanie graczy za zabijanie swoich (TK). mp_autoteambalance - Włącza/wyłącza automatyczne wyrównywania graczy mp_buytime - Czas w sekundach, w którym możemy kupić broń. mp_c4timer - Czas w sekundach, po którym nastąpi wybuch podłożonej bomby. mp_chasecam - Tryb trzecioosobowy dla obserwatora. mp_decals - Liczba wyświetlanych dziur po kulach.. mp_fadetoblack - Gdy zginiesz widzisz czarny ekran. mp_flashlight - Używania latarki na serwerze. mp_footsteps - Włączenie/wyłączenie odgłosu chodzenia na serwerze. mp_forcechasecam - Ograniczenie obserwatora do podglądania jedynie własnej drużyny. mp_freezetime - Czas w sekundach, w którym po rozpoczęciu rundy nie można się ruszać. mp_logdetail - Zapisywanie logów do pliku. mp_logmessages - Logowanie wiadomości do pliku tekstowego. mp_winlimit - Limit wygranych rund, czyli po osiągnięciu zdefiniowanej przez nas liczby następuje zmiana mapy. mp_hostagepenalty - Liczba zabitych zakładników po których zostaniesz wyrzucony z serwera. mp_limitteams - Ustala maksymalną przewagę graczy w teamie. mp_roundtime - Czas trwania rundy. mp_startmoney - Liczba $ na start. mp_timelimit - Ustawienie czasu trwania mapy. cl_allowdownload - Ustala czy można ściągać od ciebie pliki kiedy ty grasz cl_observercrosshair - Wyświetlanie celownika w trybie obserwatora cl_hidefrags - Pokazywanie tylko Twoich wyników na tablicy wyników cl_showfps - Liczba fps. cl_allowdownload - Zezwalanie lub blokowanie ściągania plików z serwera. cl_allowupload 0 - Ustawia wysyłanie map, modeli podczas łączenia. cl_backspeed 400 - Szybkość cofania gracza cl_bob - Poruszanie się broni w czasie biegu. cl_bobup - Ruszanie się broni podczas gdy gracz biegnie cl_download_ingame - Ściaganie modeli, loga. cl_forwardspeed - Prędkość poruszania się gracza. cl_messages - Pokazywanie wiadomości serwera. cl_pitchdown - Maksymalny kąt widoku w dół. cl_pitchspeed - Szybkość zmiany kąta widoku cl_pitchup - Maksymalny kąt widoku w góre. cl_shownet - Wyświetlanie ilości pakietów sieciowych. cl_upspeed - Szybkość wspinania się, wchodzenia gracza cl_yawspeed - Szybkość obracania się gracza adjust_crosshair - Zmienia kolor celownika każdorazowo po wpisaniu tej komendy. bgmvolume - Wł/wył CD Audio. bind - Nadaje klawiszowi funkcję np. bind "klawisz" "komenda" changeteam - Zmiana drużyny. cl_allowdownload - Ustala czy można sciagać od ciebie pliki kiedy ty grasz. cl_observercrosshair - Włacza wyswietlanie celownika w trybie obserwatora. cl_hidefrags - Pokazywanie tylko Twoich wyników na tablicy wyników. cl_showfps - Pokazuje FPS-y. clear - Czysci konsolę. hideconsole - Chowa konsolę. con_color - Kolor czcionki w konsoli (RGB). crosshair - Pokazywanie celownika. drawradar - Pokazuje radar. hideradar - Wyłancza radar. exec - Wczytuje configa np. exec nazwa_configa.cfg exit/quit - Wyłancza grę. fakelag - Symuluje lagi. Tylko gdy sv_cheats jest uaktywnione. fastsprites - Zmienia jakosć dymu z granatów. gl_picmip - Zmienia jakosć tekstur w OpenGL. gl_playermip - Zmienia jakosć modeli graczy w OpenGL. gl_round_down - Zmienia wygładzanie tekstur (tylko dla dopalaczy). gl_smoothmodels - Zmienia wygładzanie modeli (tylko dla dopalaczy). hisound - Zmienia jakosć dzwięku. hud_centerid - Wysietla imiona widzianych graczy na srodku ekranu. fps_max - Maksymalna liczba klatek na sekundę. hud_fastswitch - Szybkie przełaczanie pomiędzy broniami kick - Wykopanie goscia z gry np. kick pełna_nazwa_goscia lefthand - Wybór dłoni w której trzymasz broń. loadas8bit - Zmniejsza jakosć dzwięku do 8 bitów. map - Zaladowanie nowej mapy np. map cs_xxx max_shells - Zmienia maksymalna ilosć widocznych łusek. max_smokepuffs - Zmienia maksymalna ilosć dymków od uderzeń kul. mp_autokick - Wyżuca team kilerów z serwera. mp_autoteambalance - Zmienia wyrównywanie ilosci graczy. mp_buytime - Okresla czas na kupno broni od rozpoczęcia rundy. mp_c4timer - Czas od podłożenia do wybuchu bomby. mp_chasecam - Używanie tylko trybu trzecioosobowego w trybie obserwatora. mp_decals - Maksymalna ilosć wyswietlanych dziur po kulach. mp_fadetoblack - Ekran zaciemnia się kiedy gracz umiera. mp_flashlight - Zezwolenie na używanie latarki mp_footsteps - Ustawia słyszenie kroków lub nie. mp_forcechasecam - Ogranicza tryb obserwatora tylko do własnej drużyny. mp_freezetime - Czas na poczatku rundy podczas którego można tylko kupować. mp_friendlyfire - Ustawia czy można zabijać swoich kolesi z teamu. mp_hostagepenalty - Maksymalna ilosć zakładników jaka można zabić. mp_limitteams - Ustala o ile można mieć więcej graczy w team-ie od przeciwników. mp_logdetail - Zapisuje do pliku logi. mp_logmessages - Zapisywanie wszystkich wiadomosci do pliku tekstowego. mp_maxrounds - Maksymalna ilosć rund przed automatyczna zmiana mapy. mp_roundtime - Ustawia maksymalny czas trwania jednej rundy. mp_startmoney - Zmienia sumę pieniędzy przy starcie gry. mp_timelimit - Zmienia czas gry. mp_tkpunish - Ustawia czy team kilerzy czekaja 1 runde po zabiciu swojego. mp_winlimit - Zmienia mapę na następna z mapcycle.txt po osiagnięciu tego limitu. record - Nagrywa demo np. record nazwa_dema stop - Zatrzymuje nagrywanie dema. playdemo - Odgrywa demo np. playdemo nazwa_dema.dem r_drawviewmodel x - Pokazywanie broni (x=1 lub 2). reconnect/retry - Prubuje ponownie podłaczyć się do serwera. restart - Restartuje mapę. sensitivity - Czułosć myszki. serverinfo - Pokazuje informacje o serwerze. snapshot - Robi screenshota. speak - Mówi wpisane słowo (tylko słowa z pliku pak0.pak w sound/vox). sv_cheats - Ustala czy można używać kodów podcza gry. sv_gravity - Przyciaganie ziemskie. sv_restartround - Restartuje gre. writecfg - Zapisuje configa np. writecfg nazwa_configa.cfg +attack | strzelanie +attack2 | specjalna funkcja - zoom, burst fire +back | cofanie +duck | kucanie +forward | poruszanie się do przodu +jump | skakanie +klook | umożliwia rozglądanie się wokoło za pomocą klawiatury +left | skręcanie w lewo +lookdown | patrzenie w dół +lookup | patrzenie w góre +mlook | umożliwia rozglądanie się wokoło za pomocą myszki +movedown | poruszanie się w dół - po drabinie, pływanie w dól pod wodą +moveleft | chodzenie w lewo +moveright | chodzenie w prawo +moveup | poruszanie się w góre - wchodzenie po drabinie, pływanie w góre pod wodą +reload | przeładowanie broni +right | skręcanie w prawo +showscores | wyświetlenie tabeli wyników +speed | chodzenie +strafe | blokuje możliwość poruszania celownikiem za pomocą klawiatury i myszki +use | używanie przedmiotów, otwieranie drzwi adjust_crosshair | zmiana koloru celownika ambient_fade 100 | ustawia dystans, w którym dźwięki sie oddalają [?] ambient_level 0.300 | ustawia poziom dźwięku dla "ambient sounds" brightness 1 | ustawia jasność - 1/2/3 buy | otwiera menu kupowania buyequip | otwiera menu kupowania akcesoriów - granaty, kamizelka buyammo1 | kupuje amunicję do karabinów buyammo2 | kupuje amunicję do pistoletów cancelselect | anuluje wybór chooseteam | otwiera menu wyboru drużyny cl_allowdownload 0 | ustawia ściaganie map, modeli podczas łączenia z serwerem - 1-włączone; 0-wyłączone cl_allowupload 0 | ustawia uploadowanie map, modeli podczas łączenia z serwerem - 1-włączone; 0-wyłączone cl_backspeed 400 | ustawia szybkość cofania gracza cl_bob 0.01 | odpowiada za ruszanie się broni podczas gdy gracz biegnie cl_bobup 0.5 | odpowiada za ruszanie się broni podczas gdy gracz biegnie cl_download_ingame 0 | ustawia ściaganie modeli, logo podczas grania cl_forwardspeed 400 | ustawia szybkość poruszania się gracza cl_hidefrags | ukrywa widok zdobytych własnych fragów na hud'zie - 1-ukrywa; 0-pokazuje cl_himodels | ustawia lepszy wygląd modeli - 1-włączony; 0-wyłączony cl_messages | pokazuje wiadomości serwera cl_observercrosshair | ustawia widok celownika podczas gdy jesteśmy na spektatorze - 1-włącza; 0-wyłącza cl_pitchdown | ustawia maksymalny kąt widoku w dół - domyślny 89 cl_pitchspeed 225 | ustawia szybkość zmiany kąta widoku cl_pitchup | ustawia makxymalny kąt widoku w góre - domyślny 89 cl_showfps 1 | włącza widok ilości fps w lewym górnym rogu ekranu - 0-wyłącza cl_shownet | ustawia widok ilości pakietów sieciowych [?] - 1-włącza; 0-wyłącza cl_slist 10 | ustawia ilość wyświetlanych serwerów na liście serwerów cl_solid_players 1 | włącza stały widok modeli graczy - 0-wyłącza cl_upspeed 320 | ustawia szybkość wspinania się, wchodzenia gracza cl_waterdist 4 | ustawia podwodny dystans [?] cl_yawspeed 210 | ustawia szybkość obracania się gracza vclear | czyści historię konsoli cmdlist | wyświetla listę dostępnych poleceń concolor "XXX XXX XXX" | zmienia kolor czcionki connect 1.1.1.1:1111 | komenda łączy nas z wybranym serwerem cvarlist | wyświetla listę dostepnych komend developer 1 | pozwala na odblokowanie fps powyżej 100 disconnect | przerywa połączenie z serwerem drawradar | pokazuje radar hideradar | ukrywa radar drop | wyrzuca broń, bombę echo "message" | wyświetla wiadomość w konsoli nableconsole | umożliwia wyświetlanie konsoli escape | anuluje wybór, wychodzi z menu gry exec | otwiera pliki *.cfg lub *.rc exit | wychodzi z gry fakelag 0 | symuluje lagi, im większa wartość tym większe lagi fakeloss 0 | symuluje loss, im większa wartość tym większy loss fastsprites | ustawia gęstość/jakość dymu - 0/1/2/3 - domyślne - 2 // więcej TUTAJ: [Musisz być zalogowany aby zobaczyć linkiKliknij tutaj aby przejść do rejestracji] fps_lan | ustawia maxymalną ilość fps podczas gry onLAN fps_modem | ustawia maxymalną ilość fps podczas gry onLINE fps_single | usatwia maxymalną ilość fps podczas gry na singleplayer fullinfo | pokazuje informacje o uzytkowniku fullserverinfo | pokazuje informacje o serwerze gamma 3 | ustawia poziom gammy - 1/2/3 gl_clear | ustawia wizualną jakość 0/1 gl_cull | renderuje tylko widoczne obiekty - 1-włączone; 0-wyłączone gl_dump | wyświetla informacje o użyciu/pracy karty graficznej gl_lightholes | włącza światło w zakamarkach [?] - 1-włącza; 0-wyłącza gl_max_size | ustawia maxymalny rozmiar textury 128/256/512/1024 ? (256/512) gl_monolights | ustawia widok cieni na mapie - 1-włączony; 0-wyłączony gl_overbright | ustawia maksimum jasności [?] - 1-włączony; 0-wyłączony gl_picmip | ustawia jakość renderingu map - im wyższa wartość tym szybsza gra ale stanowczo gorsza jakość gl_playermip | ustawia jakość renderingu graczy - im wyższa wartość tym szybsza gra ale gorsza jakość modeli gl_smoothmodels | ustawia wygładzanie modeli - 1-włączony; 0-wyłączony gl_spriteblend | ustawia jakość krwi/zooma + cos tam jeszcze ze spritami :p - 1-włączony; 2-wyłączony gl_texturemode [type] | ustawia typ textur: gl_nearest_mipmap_nearest, gl_linear_mipmap_nearest, gl_nearest_mipmap_linear, gl_linear_mipmap_linear gl_zmax 4096 | ustawia maxymalny rozmiar 'Z-Buffer' ? graphheight 64 | ustawia wysokosc "net_graph 1/2/3" hideconsole | ukrywa konsole hisound 1 | włącza najlepszą jakość dźwięku - 1=22kHz, 0=11kHz hud_centerid | wyświetla imiona graczy przy celowniku - 1-włączony; 2-wyłączony hud_fastswitch | ustawia szybką zmiane broni 1/0 hud_saytext_time 5 | ustawia czas wyświetlania wiadomości na czacie mpulse 100 | włącza latarkę impulse 201 | robi logo lastinv | wyciąganie dwóch ostatnio używanych broni invnext | wybiera następną broń na hud'zie invprev | wybiera poprzednią broń na hud'zie kill | samobójstwo lightgamma 2.5 | ustawia siłę światła [?] listdemo | info o demach? m_filter | ustawia filtr myszy - 1-włączony; 0-wyłączony max_shells X | ilość łusek max_smokepuffs X | gęstość dymu - domyślnie 120 menuselect X | wybiera pozycje z menu messagemode "message" | wiadomość do wszystkich na serwie messagemode2 "message" | wiadomość do graczy z drużyny motd | wyświetla "message of the day" name "name" | ustawia nazwe gracza net_graph | włącza widok fps 0/1/2/3 nosound | ustawia dźwięk - 1-włączony; 2-wyłączony playdemo | odtwarza demo playvol 9 | ustawia głośność dźwięków odtwarzanego dema quit | wychodzi z gry r_decals 250 | maksymalna ilość detali r_drawviewmodel 0 | wyłącza widok modeli broni - 1-włącza r_dynamic | ustawia dynamiczne oświetlenie 0/1 radio1 | otwiera menu radia pierwszego radio2 | otwiera menu radia drugiego radio3 | otwiera menu radia trzeciego reconnect | reconnect record nazwa_dema | nagrywa demo retry | ponowne połączenie do serwera s_a3d | ustawia "A3D support" 0/1 s_eax | ustawia "EAX support" 0/1 s_enable_a3d | ustawia "A3D support" 0/1 say "message" | wysyła wiadomosc do kazdego na serwie say_team "message" | wysyła wiadomosc do kazdego z druzyny snapshot | robi zdjęcie z gry sensitivity | sensitivity serverinfo | wyświetla informacje o serwerze stopsound | wycisza dźwięki na mapie stopdemo | zatrzymuje odtwarzane demo stop | kończy nagrywać demo unbind | usuwa bind unbindall | usuwa wszystkie bindy volume | ustawia głośność gry weapon_ | wyjmuję sprzęt: glock18/usp/deagle/p228/elite/fiveseven / mp5navy/p90/tmp/mac10/ump45 / ak47/sg552/m4a1/aug / m3/xm1014 / scout/awp/g3sg1/sg550 / m249 / c4/knife / flashbang/hegrenade/smokegrenade |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! Sweety Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||