ďťż
Sweety Harry Potter i Więzień Azkabanu Harry Potter and the Prisoner of Azkaban (2004) Ocean's Twelve: Dogrywka / Ocean's Twelve (2004) Ford Racing 2 / Ford Racing Evolution Pl (2004) Scooby-Doo 2 Potwory na gigancie / Scooby-Doo 2 Monsters Unleashed (2004) Gladiator w spódnicy / Gladiatress (2004) Pan 3000 / Mr.3000 (2004) 21 Gramów / 21 Grams (2004) 36 / 36 Quai Des Orfevres ((2004) House M.D. / Doktor House Sezon 6 (2004) Nothing Like the Holidays (2008) |
SweetyRollerCoaster Tycoon 3 (2004)http://i258.photobucket.com/albums/h...3722808_rs.jpg http://i28.tinypic.com/2qtkghz.png Frontier Developments/Chris Sawyer ( producent ) Atari / Infogrames ( wydawca ) strategiczne ( ekonomiczna ) 02 listopada 2004 ( światowa data premiery ) obecnie brak planów wydania ( data wydania w Polsce ) tryb gry: single player nośnik: 1 CD wymagania wiekowe: brak ograniczeń wymagania sprzętowe: Pentium 1.2 GHz, 384 MB RAM, karta grafiki 32MB, 1.2 GB HDD Trzecia część znanej strategiczno-ekonomicznej serii RollerCoaster Tycoon. Jej poprzednie odsłony okazały się dużymi sukcesami wydawniczymi sprzedając się (łącznie z dodatkami) w ponad siedmiu milionach egzemplarzy na całym świecie. Pomimo tego, iż RollerCoaster Tycoon 3 ideowo nie odbiega od tego z czym mieliśmy do czynienia w RCT1 i 2, to stanowi spory przełom. Przyczyną tego stanu rzeczy jest przeniesienie rozgrywki w trzeci wymiar, a co za tym idzie znaczne jej rozbudowanie i urozmaicenie. Autorzy zaimplementowali w grze silnik graficzny własnej produkcji, dzięki któremu nawet użytkownicy starszych maszyn, typu Pentium III 733MHz z akceleratorem graficznym GeForce 2, mogą cieszyć się bezproblemową rozgrywką. Podobnie jak w poprzedniczkach, tak i w RCT3 gracz otrzymuje zadanie budowy nowoczesnego parku rozrywki, w którym pierwszorzędną rolę odgrywają olbrzymie kolejki górskie (tytułowe RollerCoastery). Może go zaprojektować i wyposażać w różne atrakcje według własnego uznania, a nawet samodzielnie projektować kolejki (łuki, zakręty, itp.). Dzięki zastosowaniu grafiki 3D w tej części zyskaliśmy możliwość sprawdzenia zaprojektowanej przez siebie kolejki i przejechania się nią. Naturalnie to nie koniec cech jakie pojawiły się wraz z nową oprawą wizualną. Teraz gracz może oglądać swoją inwestycję z dowolnego kąta, zbliżać i oddalać widok, czy przechadzać się po parku obok innych odwiedzających. Dużo łatwiej jest też konstruować kolejkę (prosty mechanizm point-and-click) czy umiejscawiać poszczególne atrakcje. Dużą nowością w tej części są też klienci parku. Dotychczas niewiele różnili się od siebie, zarówno biorąc pod uwagę wygląd jak i indywidualne upodobania. Teraz musimy sobie poradzić z różnymi potrzebami i oczekiwaniami dziesiątek ludzi, w różnym wieku, tj. dzieci, młodzież, dorośli i starcy. Każda z tych grup żąda czegoś innego. Na przykład nastolatki pragną ekstremalnych rozrywek i szybkich rollercoasterów, zaś dzieci i ich rodzice chcą przyjemnych, wolnych karuzel, występów klownów, przedstawień, itp. Naturalnie, odwiedzający różnią się między sobą także wyglądem, mają inne włosy, postury ciała, ubrania, czy twarze. RollerCoaster Tycoon 3 rozbudowuje też bazę wszelkiego rodzaju atrakcji i elementów w jakie wyposażamy park, zaś wszystkie one zostały podzielone na pięć grup tematycznych: standardowy (współczesny), Dziki Zachód, przestrzeń kosmiczna, przygodowy oraz paranormalny (duchy, itp.). Poprawiono mechanizmy odpowiedzialne za kształtowanie terenu oraz wzbogacono opcje ekonomiczne (np. możliwa jest sprzedaż dwóch rodzajów parasolek w dwóch różnych cenach – dla dzieci i dorosłych). Co więcej developer przerobił cały interfejs, dzięki czemu sterowanie jest bardziej bezproblemowe, niż to miało miejsce dotychczas. Gra poza znanym już trybem kampanii, gdzie zaczynamy z sześcioma parkami i otrzymujemy dostęp do kolejnych po zaliczaniu poszczególnych scenariuszy, otrzymała w końcu pełnoprawny tryb sandbox, pozwalający na bezstresowe tworzenie parku od podstaw. How to play: 1. Burn or mount with PowerISO, Daemon Tools or similar 2. Install using this serial: xa3d-fwp8-ullk-s7j2-etwn-45ul 3. Install both expansions. (no serial needed) 4. Replace the RCT3plus.exe in your RCT3 folder with the one in the Serial and crack folder. 5. Play http://i27.tinypic.com/ipoxm8.png http://images2.gry-online.pl/galeria.../155208906.jpg RollerCoaster Tycoon 3: Wild! http://i27.tinypic.com/ipoxm8.png http://i258.photobucket.com/albums/h...ta/47b5ev5.jpg 25 października 2005 ( światowa data premiery ) obecnie brak planów wydania ( data wydania w Polsce ) tryb gry: single / multiplayer nośnik: 1 CD tryb multiplayer: LAN / Internet wymagania wiekowe: brak ograniczeń wymagania sprzętowe: Pentium III 1.2 GHz, 384MB RAM, 64MB akcelerator 3D (GeForce 2 lub lepsza), 600 MB HDD RollerCoaster Tycoon 3: Wild! to drugie, po RCT3: Soaked!, oficjalne rozszerzenie trzeciej części programu, pozwalającego graczom wcielić się w dyrektora ogromnego parku rozrywki. Dzięki dodatkowi Wild!, nasze wesołe miasteczko powiększa się o kolejne atrakcje, tym razem związane z dzikimi zwierzętami. Do gry zostało zaimplementowane m.in.: osiem zupełnie nowych typów tytułowych rollercoasterów (m.in. ogromne ramię robota), cztery dodatkowe środki transportu (ślizgacze, statki parowe, słonie i samochody terenowe), legowiska dla zwierząt oraz osiemnaście innych, niespotykanych wcześniej ekscytujących nowości dla zwiedzających. Goście naszego parku mogą też podziwiać ponad 20 gatunków dzikich zwierząt i przechadzać się, pośród dwóch nowych wystrojów naszego wesołego miasteczka, nawiązujących tematycznie do: zwrotkowej dżungli (safari) i prehistorii (z gigantycznymi owadami i dinozaurami). Nowe atrakcje, to także nowe kłopoty. Dzikie zwierzęta uciekają z trzymających ich na uwięzi klatek, a gracz samodzielnie musi wykazać się celnością w strzelaniu (usypiającymi strzałkami) do niesfornych bestii. Jako dyrektor parku, zobowiązani jesteśmy również zatrudnić w nim specjalnego trenera, dbającego o tresurę zwierzyny. Kampania dla pojedynczego gracza zawiera 9 scenariuszy, podczas których musimy dbać o takie szczegóły jak wybór pożywienia i zabawek dla zwierząt przetrzymywanych w parku. Możemy także własnoręcznie łaskotać i budzić śpiące zwierzaki, łączyć je w pary (w celu rozmnażania) oraz wymieniać się nimi z innymi parkami rozrywki. Dodatek oferuje także nowe sklepy i billboardy (z możliwością zmiany ich wyglądu) jakie stawiamy na terenie wesołego miasteczka. Nasz park rozrywki odwiedzają znane osobistości (VIPy), a gości zabawiają nowe maskotki w przebraniu „tygrysków”. Dodatek zwiększa także dotychczasowe możliwości opcji RCT3 MixMaster (spektakularne pokazy z wykorzystaniem m.in. świateł i muzyki), pozwalając na organizację imprez z udziałem wytresowanych zwierząt. http://i27.tinypic.com/ipoxm8.png http://images2.gry-online.pl/galeria.../314952890.jpg RollerCoaster Tycoon 3: Soaked! http://i27.tinypic.com/ipoxm8.png http://i258.photobucket.com/albums/h.../boxleuuz9.jpg 21 czerwca 2005 ( światowa data premiery ) obecnie brak planów wydania ( data wydania w Polsce ) tryb gry: single player nośnik: 1 CD wymagania wiekowe: brak ograniczeń wymagania sprzętowe: Pentium III 1.2 GHz, 384MB RAM, 64MB akcelerator 3D (GeForce 2 lub lepsza), 600 MB HDD RollerCoaster Tycoon 3: Soaked! to pierwsze oficjalne rozszerzenie trzeciej części cyklu gier strategiczno-ekonomicznych, zapoczątkowanego w 1999 roku przez słynnego Chrisa Sawyera (twórca np. pamiętnej marki Transport Tycoon). Naturalnie do uruchomienia niniejszego dodatku wymagane jest posiadanie oryginalnej wersji podstawowego programu. Ponownie zasiadamy w fotelu dyrektora ogromnego parku rozrywki, ale tym razem kluczową rolę podczas zabawy pełni woda. Bowiem główne założenie rozgrywki stanowi budowanie i zarządzanie tzw. miasteczkiem wodnym. W całkowicie trójwymiarowej wirtualnej rzeczywistości obserwujemy zatem m.in. kręte zjeżdżalnie oraz kolejki górskie, wpadające z impetem w sporej wielkości „kałuże” i wzbudzające przy okazji efektowne fale. Ogółem zaimplementowano szesnaście zupełnie nowych typów tytułowych rollercoasterów i ponad trzydzieści innych nigdzie nie prezentowanych przedtem atrakcji. Autorzy przygotowali dodatkowo mnóstwo niespodzianek, czyli projektowanie wielopoziomowych basenów, wysokich wodospadów, bulgoczących jacuzzi etc. Istnieje jeszcze możliwość umieszczania w lunaparku zwierząt pokroju łagodnych delfinów, krwiożerczych orek i egzotycznych ryb akwariowych. Całość uzupełnia specjalna opcja H2O MixMaster, pozwalająca na organizowanie spektakularnych pokazów z wykorzystaniem świateł, muzyki i oczywiście wody. http://i27.tinypic.com/ipoxm8.png http://images2.gry-online.pl/galeria.../577497078.jpg http://i27.tinypic.com/24mdv20.png http://rapidshare.com/files/220447823/RCT3.S_W.-.mdQ.part01.rar http://rapidshare.com/files/220449773/RCT3.S_W.-.mdQ.part02.rar http://rapidshare.com/files/220449937/RCT3.S_W.-.mdQ.part03.rar http://rapidshare.com/files/220449998/RCT3.S_W.-.mdQ.part04.rar http://rapidshare.com/files/220449871/RCT3.S_W.-.mdQ.part05.rar http://rapidshare.com/files/220449961/RCT3.S_W.-.mdQ.part06.rar http://rapidshare.com/files/220447758/RCT3.S_W.-.mdQ.part07.rar http://rapidshare.com/files/220447830/RCT3.S_W.-.mdQ.part08.rar http://rapidshare.com/files/220447803/RCT3.S_W.-.mdQ.part09.rar http://rapidshare.com/files/220448382/RCT3.S_W.-.mdQ.part10.rar |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! Sweety Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||