ďťż
Sweety 10 Dead Men / Ten Dead Men (2007) Juwenalia WSIiZ - 10 lat WSIiZ Ephen Rian - emo hardcore- KONCERT 18.10.2005 31.10.08 Rzeszów - Marcelle Spirit, Totentanz, Azylum 12.10.08 Rzeszów - Marcelle Spirit, The One Day 10.06 | BASS SATISFACTION vol.1 | ALCHEMIA-Rzeszów Przegląd Kina Europejskiego "Kinosfera" 8 - 10 maj [STORAGE.to]3:10 do Yumy (2007) Dvd-rip Stormforce / Windkracht 10: Koksijde Rescue (2006) ZĹy WpĹyw KsiÄĹźyca / Bad Moon (1996) |
SweetyFIFA 10[Musisz być zalogowany aby zobaczyć linkiKliknij tutaj aby przejść do rejestracji] Zeszłoroczna edycja pecetowej FIFY niewiele miała wspólnego z kapitalnym produktem, jaki trafił na konsole. Kopanka, którą od next-genowej wersji dzieliła technologiczna przepaść, zdołała wprawić we frustrację nawet najwytrzymalszych fanów piłki. Bo w końcu ileż można prosić, by EA Sports wydało wreszcie swą grę na nowym silniku? Dzisiaj w bitwie o klienta nie ma już miejsca na błędy, a decyzja, by w FIFIE 10 PC zachować stary engine, może okazać się zgubna. Autorzy mają tego świadomość i starają się, by powiew next-genowej świeżości mimo wszystko dotarł również na blaszaki. O ile wygląd FIFY 10 nie rzuci na kolana, to mechanika rozgrywki rzeczywiście zrobi już krok naprzód. Animacje biegnących piłkarzy staną się bardziej płynne i realistyczne. Zawodnicy będą natychmiast reagować na wciśnięcie danego klawisza, a ich ustawienie na boisku zyska na znaczeniu. Piłkarz stojący zbyt blisko rywala i źle przygotowany do podania albo strzału zwyczajnie nie podoła zadaniu i zamiast błyskotliwego dogrania do partnera zanotuje co najwyżej fatalny kiks. Modyfikacji ulegnie też system strzałów. Jeżeli przytrzymamy przycisk uderzenia zbyt krótko, piłka poszybuje w kierunku bramki z bardzo niewielką siłą, co pozwoli golkiperowi łatwo ją chwycić. Mocniejszy strzał będzie wymagał znacznie dłuższego naciśnięcia klawisza, lecz jeśli przesadzimy, futbolówka stanie się pamiątką kibiców z odległych sektorów trybun. [Musisz być zalogowany aby zobaczyć linkiKliknij tutaj aby przejść do rejestracji] Wprowadzone zostaną wreszcie poprawki do systemu detekcji kolizji, co dostrzeżemy w trakcie walk o górne piłki. Przepychanie się i lekkie szturchnięcia łokciem będą na porządku dziennym. Inne, kontrowersyjne zachowania sędziowie także potraktują ulgowo, ponieważ w pracy arbitrów pojawi się kilka zaplanowanych pomyłek. Twórcy FIFY 10 chcą na przykład, aby od czasu do czasu sędziowie odgwizdywali spalonego, nawet gdy do niego nie doszło. Według nich zbliży to grę do wydarzeń z prawdziwych boisk, ale jednocześnie wzburzy też tych, którzy zostaną pozbawieni zwycięstwa z winy chimerycznego pana z gwizdkiem. Radość powróci dzięki zaadaptowanej z konsol opcji swobodnego dryblingu, pozwalającej na kiwanie przeciwników i jednoczesny skręt w dowolnym kierunku – o pełne 360 stopni. Podobna swoboda ruchów zostanie zaimplementowana w działaniach obronnych, gdzie efektowne zwody zamienimy na próby przechwytów i walkę bark w bark w trakcie sprintu do bezpańskiej piłki. Część najlepiej wyszkolonych zawodników będzie też automatycznie przeskakiwać nad wślizgami, jednak powodzenie takiego zagrania zależeć ma od statystyk poszczególnych piłkarzy. Wskaźniki liczbowe zdeterminują ponadto szybkość reakcji golkiperów, którzy w sytuacji sam na sam z napastnikiem bez naszej inicjatywy wybiegną w kierunku rywala, starając się zażegnać niebezpieczeństwo, nim będzie za późno. W mniej newralgicznych momentach bramkarze będą decydować się na piąstkowanie dośrodkowań albo wybijanie piłki do boku, by uniemożliwić skuteczną dobitkę po mocnym strzale z dystansu. Z myślą o pecetach EA Sports szykuje też więcej nowinek taktycznych, posegregowanych w opcje o nazwie Team Styles. Będą to z góry ustalone szablony, które zdefiniują sposób gry komputerowego oponenta. Każda z drużyn zostanie wyposażona w jeden z 26 wariantów rozgrywania piłki. Zobaczymy m.in. akcje skrzydłami, zabójcze kontry, wrzutki na napastnika, podpinanie się pod akcję bocznych obrońców oraz szereg innych zachowań rozumianych pod pojęciem futbolu totalnego. Zespoły preferujące zachowawczy styl gry będą stosować agresywny pressing, krycie strefowe, 1 na 1 albo pułapki ofsajdowe, a defensorzy po przejęciu piłki zajmą się jej natychmiastowym wybiciem w kierunku napastników, którzy będą w tym czasie uwalniać się spod opieki stoperów. Do dyspozycji dostaniemy też narzędzie Scout Report, które pozwoli na podglądanie strategii stosowanej przez przeciwnika, śledzenie najczęściej używanej przezeń formacji oraz zaznaczanie zawodników pełniących w zespole kluczowe role – tak, byśmy w najbliższym meczu mogli zafundować kłopotliwym sportowcom ścisłe krycie. Również sami będziemy mogli opracowywać własne formacje i przyporządkowywać im style gry spośród tych, którymi posługuje się komputer. [Musisz być zalogowany aby zobaczyć linkiKliknij tutaj aby przejść do rejestracji] Ciekawym smaczkiem ma być odzwierciedlenie liczby kibiców obecnych na stadionach. Podczas pojedynków czołowych zespołów trybuny wypełnią się po brzegi, natomiast starcia mistrza kraju z potencjalnym spadkowiczem obserwować będzie jedynie niewielka grupka najwierniejszych fanów. Zagłębiając się w pomeczowe tabelki, zobaczymy, że wyniki ligowych spotkań są znacznie bardziej realistyczne niż w FIFIE 09, a czołówka Premier League czy Bundesligi wygląda podobnie do tej prezentowanej w cotygodniowych przeglądach sportowych. Słabe drużyny i zespoły o statucie beniaminków zgodnie z rzeczywistością wylądują raczej w dolnej strefie tabeli, ponieważ wyniki komputerowych spotkań będą obliczane przy użyciu bardziej dopracowanego systemu. Ulepszony algorytm zmierzy kondycję i formę poszczególnych piłkarzy, jak również weźmie pod uwagę poziom inteligencji wirtualnych trenerów. Menadżerowie nie będą marnować sił swoich gwiazdorów na potyczki ze słabeuszami i często dadzą szansę młodym zawodnikom, którzy poprzez występy w pierwszym składzie nabiorą doświadczenia. Podobnych pomysłów możemy spodziewać się ze strony swojego asystenta – wskaże on, kto znajduje się obecnie w najlepszej dyspozycji, a kogo lepiej posadzić na ławce rezerwowych bądź też wypróbować bez konsekwencji w przedsezonowych sparingach. Po raz pierwszy w FIFIE pojawi się w pełni licencjonowana liga rosyjska. Transfery do klubów ze Wschodu nie będą jednak tak spektakularne, jak chcieliby naftowi oligarchowie, bo podczas negocjowania kontraktów wirtualni piłkarze będą rozpatrywać nie tylko oferowane zarobki, ale także prestiż drużyn i sukcesy, jakie mogą z nimi osiągnąć w perspektywie kolejnych lat. Sumy przeznaczone na kupno nowych zawodników zostaną nieco uszczuplone, gdyż budżet każdego z teamów będzie podzielony na dwie części – pule na transfery oraz fundusze na płace dla sportowców i sztabu szkoleniowego. W związku z tym możemy spodziewać się, że o ile gigantom światowego futbolu środków na zakupy nie zabraknie, o tyle biedne zespoły będą musiały rozsądniej wydawać pieniądze. Ustalaniem wielkości środków zajmie się zarząd, który przyzna pieniądze w oparciu o wyniki boiskowe. Niezależnie od stanu kasy warto będzie śledzić na bieżąco pasek newsów, w którym pojawią się najświeższe plotki transferowe – doniesienia o wielkich przejściach i zamiarach, z jakimi noszą się menadżerowie konkurencyjnych klubów. Gdy z kolei ochłoniemy już po zakupowych szaleństwach, będziemy mogli wsłuchać się w ścieżkę dźwiękową FIFY 10, złożoną tym razem z 34 utworów. Jak co roku EA zaproponuje przegląd piosenek z całego świata – od mieszanki rocka, punka i elektroniki po rytmy hip-hopu i R&B. Wśród artystów, których usłyszymy, pojawią się m.in. The Enemy, Passion Pit oraz Wyclef Jean. Pomimo archaicznego silnika pecetowa FIFA 10 ma szanse, by pokazać odbiorcom coś więcej niż poprzedniczka. Konsolowe nowinki w gameplayu oraz poprawiona inteligencja przeciwników to zwiastun zmian, jakie w przyszłości mogą wynieść kopankę EA na wyższy poziom, znany doskonale z next-, a właściwie już z current-genów. Do chwili opublikowania dema tegorocznej edycji wskazane jest jednak wstrzymanie się z hurraoptymizmem i sprawdzenie tego, co w międzyczasie szykują twórcy PES-a. [Musisz być zalogowany aby zobaczyć linkiKliknij tutaj aby przejść do rejestracji] [Musisz być zalogowany aby zobaczyć linkiKliknij tutaj aby przejść do rejestracji] ZGODNIE Z PRAWEM POLSKIM ROZPOWSZECHNIANIE LINKÓW DO "POBIERANIA GRY" JEST JEGO ŁAMANIEM I MOŻE GROZIĆ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ KARNĄ... Więcej: [Musisz być zalogowany aby zobaczyć linkiKliknij tutaj aby przejść do rejestracji] |
||||
Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! Sweety Design by SZABLONY.maniak.pl. | |||||