ďťż
Sweety
Fajne meble do pokoju dziecięcego na wyprzedaży
jak zrobic fajne tło w gimpie
wpisywac fajne stronki
fajne foty
Może komuś sie przyda
Komendy do cs. ! przydatne !
Przydatne zwroty - cs!
Gothic 1
Ichi (2008)
[RS] Lady GaGa - Paparazzi
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • natro.keep.pl

  • Sweety

    Ciche rozbrajanie bomby:

    Najlepiej kupić defusera, (nie jest to jest konieczne, ale jeśli chcesz rozbroić bombę po cichu musisz to zrobić szybko fröhlich
    Podchodzisz do bomby, włączasz latarkę i nastepnie jednocześnie ją wyłączasz i naciskasz "e" (rozbrajanie). Kiedy trochę poćwiczysz powinno wychodzić za każdym razem

    ([Musisz być zalogowany aby zobaczyć linkiKliknij tutaj aby przejść do rejestracji] /\ )

    Zwiększanie FPS:

    Przyspieszenie animacji. Animacja, co odpowiada za jej płynnosc? Sa to tak zwane FPS'y. Coż to takiego? Z angielskiego Frames Per Second - liczba klatek animacji na sekundę. Tłumaczac polski na polski, jest to liczba klatek (pełnoekranowych obrazow), ktora nasz komputer da radę wyswietlic podczas jednej sekundy. Im więcej FPS'ow tym szybciej obraz renderowany (generowany) przez kartę graficzna jest wyswietlany na monitorze. Czyli im więcej fps tym szybciej działa gra. Im lepszy sprzęt tym więcej fps.
    Nasz cel? Zwiększyc liczbę klatek (fps).

    Na poczatek dwie metody na poznanie liczby klatek, jaka wyciaga nasz sprzęt:

    cl_showfps '1' - pokazuje w lewym gornym rogu ekranu liczbę klatek na sekundę. Wpisujemy to w konsoli lub w bezposrednio w configu

    net_graph - komenda wyswietla liczbę klatek, loss oraz choke. Możemy wpisac wartosci 1, 2 lub 3. Proponuję ustawic net_graph '3'.
    Tryby grafiki
    Mamy do dyspozycji trzy tryby wyswietlania grafiki.

    Direct 3D - najbardziej fpsożerny. Grafika bardziej szczegołowa.
    OpenGL - srednia grafika, jednakże dużo więcej FPS.
    Software - słaba grafika, przydatne gdy uruchamiamy CS na baaardzo archiwalnym komputerze.
    Gdy używamy trybu Direct 3D będziemy odczuwac opoźnienie na myszce, aby się tego pozbyc wystarczy wpisac do configa komendę gl_d3dflip '1'.

    Rozdzielczosc
    Im większa rozdzielczosc tym większy wysiłek komputera podczas generowania scen 3D. Co za tym idzie jesli mamy rozdzielczosc 1600x1200 będziemy mieli mniej FPS niż Ci, ktorzy graja na 640x480. No, chyba, że mamy dobry sprzęt . Należy jednak pamiętac, iż nie ma dużej rożnicy pomiędzy rozmiarem 640x480 a 1024x768. Chociaż dla niektorych te kilka FPS to bardzo dużo.
    Synchronizacja pionowa
    Wyłaczyc ta opcję możecie w ustawieniach karty graficznej, daje kilkanascie a czasem nawet kilkadziesiat FPS więcej.

    Sterowniki
    Tutaj sa dwie opcje.
    Gramy na najnowszych sterownikach karty graficznej
    Dobieramy starsze, lecz bardziej stabilne wersje.
    Czemu taki rozłam? Otoż rożnie to bywa, niektorym najnowsze sterowniki pomagaja w uzyskaniu większej liczby klatek, zas inni maja optymalna liczbę FPS na sterownikach dostarczonych na przykład wraz z Ich karta. Pamiętajcie żeby nigdy nie instalowac sterownikow 'na siebie'. Wpierw odinstalujcie stara wersję.
    Ja osobiscie jestem zwolennikiem najnowszych wersji driver'ow, aczkolwiek nie warto eksperymentowac z rożnymi beta wersjami.
    Sterowniki do kart graficznych z chipsetem NVIDII pobrac możecie stad (stery pod linuxa tutaj).
    Zas posiadacze kart firmy ATi sterowniki do tych urzadzeń sciagna stad.

    Modele
    Aby uzyskac większa liczbę klatek możemy sciagnac specjalne modele broni oraz postaci. Sa to odpowiednio HighFPS Weapons oraz HighFPS Models.
    Co to nam daje? Modele postaci sa bardzo uproszczone (prostokatne głowy itd.), zas broń jest niewidoczna. Jest to nic innego jak r_drawviewmodel '0' ale z dźwiękiem przeładowywania. Oba rodzaje modeli do sciagnięcia w dziale download.

    System
    To, czy mamy czysty OS w dużej mierze wpływa na szybkosc komputera a co za tym idzie także Counter-Strike'a.
    Przede wszystkim polecam użyc programu Ad-aware. Dzięki niemu wykryjemy wszelkie programy i skrypty sledzace nasze poczynania, jak się zapewne domyslacie pożeraja one moc obliczeniowa procesora.
    Następna rzecza jaka możemy zrobic jest oczyszczenie autostartu i tray'a przy wchodzeniu do gry. Autostart? To folder zawierajacy rzeczy, ktore maja uruchomic się przy starcie komputera. Zas tray to pole po prawej stronie paska zadań zawierajace ikony niektorych programow działajacych aktualnie w tle.
    Do folderu autostart możemy dostac się poprzez Start/Programy/Autostart, szersza alternatywa tego folderu jest program msconfig i jedna z zakładek: Uruchamianie. Msconfig otwieramy wpisujac w poleceniu Uruchom (Start/Uruchom) msconfig.
    Trzecia rzecza, ktora zalecam wykonywac regularnie jest defregmentacja dysku. Nie muszę chyba tłumaczyc jak ja wykonac.
    Co jeszcze? Windows XP uruchamia wiele niepotrzebnych usług spowalniajac tym samym nasz komputer, opis poszczegolnych opcji dostępny jest tutaj.

    DirectX
    Sa wersje 8x oraz 9x.
    Do Counter-Strike'a poleca się wersję z numerem 8, najlepiej 8.1b. Można też użytkowac wersję 9x, pobierzecie ja z tego samego linka.
    Podkręcanie
    Nie będę się tu rozpisywał nad tematem overclocking'u. Niezbędne informacje możecie znaleźc na stronach:
    MoDeD-KOMPz
    Tweak.pl
    Benchmark.pl
    Dzikie Podkręcanie
    Tom's Hardware.pl
    Overclockers.pl

    Komendy
    [ Komenda ][ Zalecana wartosc ][ Opis ]

    gl_playermip 2 - Zmienia jakosc modeli graczy w OpenGL. Znaczne przyspieszenie działania CS.

    gl_picmip 2 - Zmienia jakosc tekstur w OpenGL. Znacznie przyspiesza działanie gry, ale drastycznie pogarsza grafikę.

    max_smokepuffs 0 - Ustala maksymalna ilosc 'dymkow' pojawiajacych się po uderzeniach kul.

    max_shells 0 - Ustala maksymalna ilosc widocznych łusek. Podobnie jak max_smokepuffs ustawienie na 0 powoduje znaczne przyspieszenie gry.

    fastsprites 1 - Zmienia jakosc dymu z granatow. Ustawienie na 1 zapewnia przyspieszenie grafiki, przy połprzezroczystym(!) dymie.

    fps_max 50 - Maksymalna liczba klatek na sekundę. Niższe ustawienie zmniejsza obciażenie procesora.

    mp_decals 20 - Maksymalna ilosc wyswietlanych logo, dziur po kulach. Powoduje widoczne przyspieszenie działania gry.

    hisound 0 - Zmniejsza jako dźwięku, jednoczesnie przyspieszajac działanie gry.
    loadas8bit 1 Podobnie jak 'hisound' zmniejsza jakosc dźwięku (do 8bit).

    bgmvolume 0 - Wyłacza CD Audio.

    gl_smoothmodels 0 - Wyłacza wygładzanie modeli (tylko dla kart Voodoo3, Riva TNT2 i lepszych).

    gl_round_down 1 - Zmienia wygładzanie tekstur (tylko dla kart Voodoo3, Riva TNT2 i lepszych).

    gl_cull 1 - Renderuje jedynie widoczne elementy.

    gl_keeptjunctions 0 - Pokazuje niedokładnosci (szczeliny) w teksturach.

    gl_max_size 128 - Ustala rozdzielczosc tekstur.

    gl_texsort '0' 128 - Wyłacza sortowanie textels.

    gl_clear 0 - Zmienia jakosc tekstur.

    r_dynamic 1 - Włacza dynamiczne oswietlenie.

    r_mirroralpha 0 - Wyłacza refleksje swiatła.

    r_norefresh 0 - Nie odswieża konsoli oraz hud'a jesli nie ma takiej potrzeby.

    gl_round_down 3 - Mniejsza jakosc tekstur.

    cl_weather 0 - Wyłacza efekty pogodowe (np. deszcz na azteku').

    max_shells 0 - Nie wylatuja nam łuski przy strzelaniu. :ganja:

    Komendy te należy umiescic w configu, na przykład w autoexec.cfg, ktory jest wczytywany zawsze podczas uruchamiania CS. W przypadku umieszczenia ich w innym pliku należy przed połaczeniem się z serwerem wpisac w konsoli exec nazwapliku.cfg.

    ([Musisz być zalogowany aby zobaczyć linkiKliknij tutaj aby przejść do rejestracji] /\ - klan juz niestety nei istniejacy )

    Własne logo w cs 1.6 :

    1. sciagasz program half life logo creator.
    2. robisz sobie logo w programie graficznym. (lub szukasz gotowego obrazka)
    3. Otwierasz obrazek przez HLLC
    4. W programie klikasz 'auto-size'.
    5. Nastepnie 'Make Wad'
    6. W tym momecie w katalogu w ktorym masz zainstalowany HLLC pokazał Ci sie plik loga -> 'pldecal.wad'
    7. Zmien jego nazwe na 'tempdecal.wad' i podmien z juz istniejącym w katalogu "...\cstrike"
    8. Gotowe ! lächeln

    Link do HLLC:

    [Musisz być zalogowany aby zobaczyć linkiKliknij tutaj aby przejść do rejestracji]

    PS. Czasami zdarza sie tak: Po kliknieciu 'Make Wad' pojawia sie okienko 'Wad creation succesful' (tak jak powinno byc ^^ ), klikasz ok i pojawia sie nastepne 'TFC WAD creation unsuccesful' i logo znika z katalogu programu. Trzeba wtedy po pierwszym okinenku skopiowac plik loga i gdzies wkleic, dopiero wtedy mozna przy drugim oknie kliknac ok. Nastepnie zmienieasz nazwe skopiowanego pliku i lecisz dalej zgodnie z instrukcja lächeln

    Aby tego uniknąć wystarczy ODZNACZYĆ opcję TEAM FORTRESS

    SPOSÓB 2:

    Jezeli chcielibyście chcieli porcje 'gotowcow' to ściągnijcie program 'ESSpray'
    Zawiera on pełno właśnie takich pliczków, podzielonych tematycznie w katalogach.
    Przy pierwszym odpaleniu programu, podajecie ścieżke CS-a, gdy to zdobicie bedziecie juz mogli przegladac obrazki. 2-krotne klikniecie na logo spowoduje jego samoczynna instalacje lächeln, wiec nie musicie sie o nic martwić (kopiowac itp zwinkern ). Mozna rowniez dodawać własne tematy a w nich swoje obrazki.

    Stąd mozna go ściągnąć: ESSpray2 (15 mb)

    SPOSÓB 3:

    Wejdzcie na stronke counter-strike.pl/poradniki/?poradnik=p01
    Jak widzicie po adresie poradnik pochodzi ze stronki [Musisz być zalogowany aby zobaczyć linkiKliknij tutaj aby przejść do rejestracji], i jest on autorstwa 'OLO'.
    Znajdziecie tam dokładny opis robienia sprayow za pomocą pakietu 'Half-Life SDK' jak rowniez wszystkie potrzebne linki.

    SPOSÓB 4:

    Pierwsze co to należy ściągnąć program to konwersji zwykłej .bmp na plik .wad, który jest akceptowalny przez CS'a. Można go ściągnąć ze strony telefragged.com/wally/
    Ogólnie chodzi o to, że tworzysz swój obrazek, wrzucasz go do wallego, on to konwertuje, a następnie wrzucasz go do swojego katalogu z CS'em. I już.

    Używajac jakiegokolwiek painta, zdaje się że nawet może być wally, tworzysz swój obrazek.

    Rozmiar obrazka musi być wielokrotnościa liczby 16, czyli wysokość lub szerokość musi przyjąć którąś z tych wartośći: 16, 32 , 48, 64, 80, 96, 112.... Problem polega na tym, że obrazek nie może mieć więcej niż 15 kB, oraz wysokość * szerokość nie może mieć więcej niż 10752.

    Dobra, więc narysowałeś obrazek, teraz go zapisz jako .bmp. Uruchom Wallego i otwórz obrazek, klikając na: Wizard->HL Color Decal.

    Pojawi się okno:

    Tak naprawde to w wersji 1.6 nie ma znaczenia jakie opcje się wybierze typu HL folder, czy modyfication. To można pominąć. Zaznacz opcję File on hard drive i wpisz, lub podaj ścieżkę do swojego loga. Kliknij OK. Jeżeli plik został dobrze stworzony, ma odpowiedni rozmiar i wielkość to zostanie przetworzony do postaci .wad i zostanie otwarte okienko z tym właśnie plikiem.

    Teraz wystarczy zapisać pliczek na dysku pod nazwą tempdecal.wad, i przeżucić do katalogu:

    C:\Steam\SteamApps\twój@steam_user\counter-strike\cstrike
    Po skopiowaniu do cstrike ustawić na tylko do odczytu, bo inaczej nie będzie można wejść w opcje cs!!!

    (Ta instrukcja jest autorstwa \'Zol_Tar\' i pochodzi ze stronki [Musisz być zalogowany aby zobaczyć linkiKliknij tutaj aby przejść do rejestracji]

    Myślę, że się przypada i będę dodawał każde kolejne fajen rzeczy.


    Prosiłbym o usunięcie tekstu o interpie, jest bardzo podobny do mojego, wiec jest zbędny, a jeśli chodzi o resztę na pewno to się przyda, chociaż moim zdaniem 1 strona Twojego teksu była by dużo bardziej wartościowa niż 50 stron skopiowanych!!!! A i jak kopiujesz linki sprawdź najpierw czy działają...
    Teraz jest wszystko O.K w 100 % .Poprawki zostały prze ze mnni uwzględnione.
    Ładny tekst, good job ! :-)


    Teraz wystarczy zapisać pliczek na dysku pod nazwą tempdecal.wad, i przeżucić do katalogu:

    C:\Steam\SteamApps\twój@steam_user\counter-strike\cstrike

    dopisz jeszcze żeby po skopiowaniu do cstrike ustawić na tylko do odczytu, bo nie będzie można wejść w opcje cs
    @aviura
    Thx ;]. Sądzę, że moja praca nie pójdzie na marne ;]

    @OgI
    Już, zrobiłem jak powiedziałeś ;D
    Czemu takimi bykami to napisałeś? Normalnymi też by dotarło
    @Ogi
    Uwierz mi. Znam osoby do których trzeba po 1000 razy mówić i nadal nie dociera. Robie to na zapas ;]
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • nea111.keep.pl
  • ďťż
    Wszelkie Prawa ZastrzeĹźone! Sweety Design by SZABLONY.maniak.pl.